29 Mayıs 2017 Pazartesi

Aksesuar alışverişim


Herkese merhaba!
Moda biz kadınların en büyük tutkusu olsa gerek kuşkusuz.Güzel giyinmek ve aksesuarlarla giysimizi tamamlamak kendimizi ve tarzımızı yansıtmada en büyük yardımcımız.Son günlerde kadınlar kadar erkeklerinde alışveriş ve modaya düşkünlükleri arttı diye düşünüyorum.Artık erkeklerde güzel giyinmekten,çeşitli aksesuarlardan ve alışveriş yapmaktan hoşlanıyorlar.Eşi bu gruba girenler bence çok şanslı,birlikte sıkılmadan alışveriş yapmak güzel olsa gerek.Benim eşim alışverişten hoşlananlar kategorisine girmeyip sadece "ihtiyaçtan" alışveriş yapanlar grubunda hala.

Bu yüzden açıkçası doğruyu söylemek gerekirse eşimle alışveriş yapmak hiç zevkli olmuyor.Her mağazada "hadi ama" deyip durduğu için rahat rahat bakamıyorum hiçbir şeye.Alelacele yapılan alışveriş hem keyifli olmuyor hemde alınanlar sonrasında aceleye geldiği için pişmanlık yaratıyor. Bende bu yüzden alışverişimi ya kendi başıma çıkıp yapıyorum yada internetten yapıyorum .Gerçi doğumdan sonra 2 yaş bebesiyle alışverişe çıkmakta eşimle çıkmaktan farksız oldu oda ayrı konu :)) Bu yüzden internetten online alışveriş kalp ben.Rahat rahat alışveriş yapmanın en kolay ve keyifli yolu bence internet alışverişi.Hem evin konforunda alışverişini yapmanın rahatlığı var hemde alışveriş sırasında aklımda kalanları sepete atıp sonra karar verme şansım var.

Hani alışverişten sonra eve gelince keşke bunu değilde ötekini alsaydım dediğim anlar olur ya hani işte internet alışverişlerinde sepete atıp bekletme durumu olduğunda daha rahat bir karar verilebiliyor.Mağaza alışverişinde sık sık değişim yapmak durumunda kalsamda internet alışverişinde eğer aldığım giysi ise sadece beden değişimi yapıyorum oda nadiren.

Biz kadınların kararsızlığı meşhurdur, mağazada dolaşa dolaşa omu bumu derken saatler geçiyor.İnternette ise bakıp düşünme zamanı oluyor.Bu  arada alışveriş demişken giyim alışverişi kadar aksesuar alışverişini de çok seviyorum hatta daha çok seviyorum diyebilirim.Bana göre en güzel giysi bile uygun aksesuarlarla tamamlanmadığı takdirde eksik kalıyor.Birçoğumuz da eminim benim gibi düşünüyordur yoksa hepimizde hatırı sayılır bir aksesuar koleksiyonu olmazdı.

Son günlerde aksesuar alışveriş de gezmekten en keyif aldığım sitelerden biri "Anı yüzük".Geniş ürün yelpazesi ve her tarza hitap eden seçenekleriyle güzel bir site.Ben bu aralar kolye takmaktan hoşlandığım için sitenin bayan kolye bölümünde takılı kaldım.Almak istediğim çok çeşit olmasına rağmen kendimi frenliyorum.İçimdeki ses al hepsini,aklında kalacağına dolabında kalsın diye teşvik ediyor.

Bende içimdeki sese bugün ki hurmalar kredi kartı ekstresi geldiği gün tırmalar diyor ve kendime sınır koyarak alışveriş yapıyorum.Bu arada Ramazan ayına girdiğimiz şu günlerde herkesin bu mübarek ayını kutlarım.Ramazan'ın bereketi ve hayrı üzerimize olsun sevgiler...

5 yorum:

  1. Evet o kararsızlık bende de olur hep bu nedenle internet alışverişinden yanayım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlısın canım. Güzel bir anlatım olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Bende esimle cikmayi sevmiyorum kendine saatlerce ayakkabi bakar ben bir dukkana girdigimde ise gene boş bir seylermi alcan der:)))Hayirli ramazanlar diliyorum

    YanıtlaSil
  4. birçok şeyi birarada görünce karar vermek zor oluyor, aklım hepsinde kalıyor, hepsini istiyorum :)

    YanıtlaSil