19 Nisan 2017 Çarşamba

Sebamed baby ürünleri




Bugün her zamankinden farklı olarak bebek bakım ürünlerinden bahsedeceğim sizlere.Eminim kozmetik ürünler ve makyaj kadar bebek bakım ürünü arayan,kullananların yorumlarını merak eden anneler de var.

Ara sıra bloga oğlumun bakımı için neler kullanıyorum yazmayı planlıyorum.Tabii hoşunuza giderse bebek bakımı için ayrı bir bölümde açabilirim?


Oğlum doğduğundan beri cildi tıpkı benim gibi hassas.Içeriği sıkıntılı olan,bol köpüren duş jeli ve şampuan kullanırsak anında kaşıntı ve kızarma başlıyor.Hatta bu cilt hassasiyeti soğuk havada,rüzgarda ve tabiiki güneşli bir günde zirve yapıyor.Bu yüzden bakım ürünlerini ve şampuanlarını seçerken dikkatli olmaya gayret ediyorum.

Cildi için doğru ürünleri yani hassasiyet oluşturmayacak olanları kullansak bile azıcık soğuk havada yanakları kızarır,pul pul dökülmeye başlar.Son günlerde cildi hassas olanların çok sevdiği Sebamed ürünlerini kullanmaya başladık.Ben Sebamed'i cildi hassas olup,her banyodan sonra deli gibi kaşınanların en sevdiği duş jellerinden tanıyorum.  
Cildi en hassas olanlar bile bu duş jelinin hiç kaşındırmadığını söylerlerdi.

Ürünlerde boya ve paraben yok.Cildin Ph seviyesini bozmayan bu sebeple hassas ciltlere uyumlu ürünler.Yumuşacık yapıları ve çok hafif mis gibi kokuları var.



Yüz bakımı için özel geliştirilmiş,nem tutucu yapıda olan kremi oğlumun kızarmış,pullanmış yanaklarını en hızlı tedavi eden krem diyebilirim.Dışarı çıkmadan önce sürüyorum,özellikle soğuk havada koruyuculuğu yüksek bir krem.Eve döndüğümüzde cildinde hiçbir sıkıntı olmuyor.Hafif yağlı gibi ama sürüldükten sonra yağlı his bırakmıyor.Ciltte beyaz beyaz lekeler de oluşturmuyor.Çok sevdiğim bir krem oldu.

Pişik kremi için mucizevi bir ürün diyemem zaten oluşmuş pişiği tedavi etmek değil önlemek amaçlı üretilmiş.Pişiği önleme konusunda ise başarılı.

Vücudu için kullandığım losyon ise su bazlı  akışkan,yağlı his bırakmayan yapıda.Çok hızlı emiliyor ve kurumuş cildi bile hemen tedavi edip onarıyor.Geriye bıraktığı o mis gibi bebek kokusu ise en sevdiğim.Şu ana kadar kullandığım Sebamed bebek ürünlerini çok beğendim.Siz bebekleriniz için hangi markaları kullanıyorsunuz?

9 yorum:

  1. Sebamed markasından pişik ve güneş kremi kullandığımızı hatırlıyorum.Sonra pişik kremi için Hametan'a geçiş yapmıştık.Mustela'da beğendiğim diğer bir markaydı.

    YanıtlaSil
  2. Sebamed markasından pişik ve güneş kremi kullandığımızı hatırlıyorum.Sonra pişik kremi için Hametan'a geçiş yapmıştık.Mustela'da beğendiğim diğer bir markaydı.

    YanıtlaSil
  3. ben bunları kendime kullanıyorum arada gayet güzel :-)) özellikle mustela bebe şampuanını yüz yıkama jeli olarak kullanıyorum..:-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mustela şampuanı kokusu efsane onu bende kullanıyordum arada:))

      Sil
  4. Tabiiki de çok ama çok isteriz oğlun İçin kullandığın bakım ürünlerinden bahsetmeni 😍 Bir çırpıda okudum yazını ve özellikle losyon çok merak ettim. Alınacaklar listeme ekledim. Ben babydream kullanıyorum. Çok güzel o da. Tavsiye ederim 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. losyon dan memnun kalacağını düşünüyorum siricim:)babydream e bende bakiyim:)

      Sil
  5. Sebamed'in çocuklar için güneş koruyucularını seviyorum ben de. Sağlıklı günlerde kullansın oğluşun, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gunes koruyucusu bende almayi dusunuyorum bu aralar bakiyim basakcim:) sevgiler

      Sil