27 Eylül 2016 Salı

Bee beauty purifying maske



Merhabalar! Gratis'in kendi markalarından biri olan beebeauty duş jelleri,peeling ve kremleri ile raflarda yerini almışken şimdide yaban iğdesi özü ile zenginleştirilmiş cilt bakım serisi ile karşımızda. Gratis bu seriyi denemem için gönderdiğinde zaten denemeyi düşündüğüm için çok sevindim.

100% doğal kaynaklardan üretilen ve bitkisel kökenli olan cilt bakım serisini denemeye maskeden başladım. 

Yaban iğdesi özü ile zenginleştirilmiş olan bu maske Kaolin kili,papatya özü,susam yağı,Argan yağı ve E vitamini içeriyor.Yaban iğdesi nadir bulunan,içeriğinde omega 3,6,7,9 bulunan bir bitki.Cildin en alt tabakalarına kadar nufüz ediyor.Bu serideki ürünlerin içinde E,C,B,D vitaminleri bulunuyor.




Maskeyi sürdükten sonra 8-10 dk arası ciltte bekletip sonrasında ılık su ile yıkanıyor.Ciltteki kirleri temizleyip çok daha sağlıklı,canlı ve parlak bir cilde sahip olmanızı sağlıyor. 

Haftada 1 veya 2 kez kullanımı öneriliyor.Benim cildim kış aylarına doğru soğuk havayla birlikte hassaslaşır ve her ürünü kullanamam.Ancak purifying mask'da bunu yaşamadım.Hassas ciltlerde reaksiyona sebep olmuyor.Sivilceli ve egzamalı ciltlerde bile kullanılabiliyor.Yaban iğdeli serinin bir diğer özelliği ise erkeklerinde kullanabiliyor olması.Eşim bunu duyunca Gratis'ten gelen yaban iğdeli bakım serisi paketine el koydu :))




Içeriğinde petrol,sülfat ve paraben bulunmuyor.Hayvanlar üzerinde test edilmiyor.Gratis'lerde 26.90 tl fiyatla satılıyor. 

14 yorum:

  1. Ay eşim geldi aklıma, paket geldiği zaman ee bana ne yollanmış diyor alıp kurcalıyor. Bu seri benimde aklımda, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Güzel içerikli ve uygun fiyata bu fırsat kaçmaz. Bir deneyeyim bunu ben. Çok teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begenecegini dusunuyorum umarim oyle olur:)teşekkür ediyorum:*

      Sil
  3. Güzel bir ürüne benziyor ama maske yapmak konusunda o kadar tembelim ki geçen gün kapağı bile açılmamış maskelerimi birine kaldırdım verdim şimdi maske almam lazım evde hiç kalmadı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslina bakarsan benimde cok duzenli maske yaptığım soylenemez:) aklima geldikçe kullaniyorum:))

      Sil
  4. henüz deneyemedim ama çok da merak ediyorum.. eşinin deneyimlerini bekliyoruz artık .-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende senin yorumlarını merakla bekliyorum irem'cim:)esime soyleyecegim birde o yorumlasin:))

      Sil
  5. İçerisindekiler gerçekten iyiymiş, işe yaramasına da sevindim canım mutlulukla kullan :*

    YanıtlaSil
  6. İçeriği temiz ve fiyatı uygun. Ben de bu seriyi çok merak ediyorum. Güle güle kullan canım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçeriğini bende çok beğendim ayrica uygun fiyatlı olmasida harika oldu:)tesekkurler sevda'cim:*

      Sil
  7. Bu seriyi ben de çok merak ediyorum. Özellikle göz kremini alıp almamak arasında akrarsız kalmıştım:)

    YanıtlaSil
  8. değişik bir ürüne benziyor denenebilir :)

    YanıtlaSil