15 Temmuz 2016 Cuma

Terabeauty Hindistan cevizi yağı


Son yıllarda Hindistan cevizi yağı tüm dünya'da ve ülkemizde oldukça popüler bir yer edindi.Sadece kozmetik amaçlı kullananlar olduğu gibi çok sağlıklı olması sebebiyle yemeklerini Hindistan cevizi yağıyla yapanlarda var.

Hindistan cevizi yağını diğer yağlardan ayıran en önemli özellik kozmetik amaçlı kullanıldığında yoğun nemlendirme,besleme ve özellikle saçlarda gözle görülür fark yaratması.

Ancak bu gün blog'da konuk ettiğim Hindistan cevizi yağı piyasadaki tüm Hindistan cevizi yağlarından çok ayrı bir yerde ve kategoride.
Öncelikle belirtmek istediğim bir konu varki oda, üründen hiç haberim yoktu.Markanın sahibi benimle iletişime geçti ve bu yağla ilgili bilgilendirdi.Basın bülteni ve kendinin anlattıklarını dinleyince ürün gerçekten ilgimi çekti ve denemem için gönderilen bu yağı bahsettikleri kadar varmı acaba diye düşünerek kullanmaya başladım.




  

Ürününün diğer Hindistan cevizi yağlarından ayrı bir kategoride olması bu yağın Tera Bio dalgası adı verilen bir yaşam enerjisiyle yüklenerek Filipinler de 8 senede yetiştirilmiş Hindistan cevizlerinden oluşması.Markanın sahibi bu yağı üretebilmek için 8 senelik bir çalışma ve özveriyle Terabeauty'yi oluşturmuş.Tera bio dalgası uzayda astronotların ihtiyaç duyduğu yaşam enerjisi.Bu konuyu sizlere daha iyi anlatabilmek için yazımın sonunda ürünün basın bültenini de paylaşacağım.

Şimdi gelelim benim deneyimime.Bu yağ 10-15 gün içinde dökülmüş olan saçları yeniden çıkarma vaadinde bulunan ki çok önemli bir iddia oluyor,cildi yeniden toparlayıp sıkılaştıran,gözaltı torbalarını düzelten bir ürün olduğu iddiasında bulunuyor.

Ben ürün elime geçtiği günden itibaren biraz saç diplerime masaj yaparak,birazda cildime ve boynuma hafif masajla sürüp akşam öyle uyudum.İlk 3 gün bir değişim olmadı.

4.günün sabahı cildimde bariz bir renk düzelmesi ile uyandım.Ton farklılığını azaltmak bir yana cildimin rengide sanki açılmıştı.Açıkçası çok enteresan geldi çünkü yağların böyle özellikleri pek yoktur.

Kullanmaya devam ettiğim diğer günlerde her sabah cildimin daha esnek,daha dolgun,sanki daha toparlanmış ve nemlenmiş olduğunu gördüm.Ağız kenarlarımda gülerken oluşan minik mimik kırışıklıkları var,onlarında daha açılıp görünürlüğü azalmıştı.Bu arada terabeauty'yi merak ettiğim için her akşam uyguladığım normal cilt bakım rutinime ara verdim.Ürünün sadece kendi etkisini görmek adına yüzümü yıkadıktan sonra yağı sürüp öyle uyudum.Başka bir ürünle birlikte kullanırsanız karıştığında reaksiyon verirmi ,etkileşim yaparmı bilemiyorum.Saç diplerimde ilk iki hafta yeni saç çıkması adına hiçbir değişim yoktu ama saçlarımı yıkadıktan sonra bariz derecede daha yumuşak,elektriklenmeyen ve parlayan saçlarım olduğunu görmek beni mutlu etti.



Tabii asıl beni şaşırtan durum 2.haftanın sonunda,saç diplerimden minik minik bebek saçları gibi tüyler çıktığını görmemle başladı.Saç diplerimden çıkan tüyleri görünce kirpiklerime de süreyimde cılız kirpiklerim çoğalır deyip kirpiklerime ölçüyü kaçırarak sürmemle yanmam bir oldu:))

Ben ettim siz etmeyin diyorum,kirpiklerinize sürerseniz azıcık azıcık,gözünüzün içine kaçırmadan sürün.

Henüz kirpiklerimde gözle görülür bir fark yok,saç diplerimden çıkan bebek saçları,normal saç teli gibi kalınlaşıp uzayacakmı onu bekliyorum.Ancak şuana kadar olan etkileri bile açıkçası beni etkiledi.Özellikle cildimde ki değişimi gözlerimle görünce bu gerçekten farklı bir Hindistan cevizi yağı dedim.Tabii bu kadar etkili bir ürün olması ve tabii çok özel koşullarda yetiştirilmiş bir yağ olmasından dolayı olsa gerek 25 cl şişe içinde 280 TL fiyatla satılıyor.Günde 3-4 damla arası kullanıldığında yaklaşık 1 ay kadar gider.Şu sıralar kendi sitesi olan www.terabeauty.com da 30 TL indirimle,250 lira'dan satışa sunulmuş durumda.Ürünü daha iyi tanımak adına sizleri basın bülteniyle başbaşa bırakıyorum sevgiler






 Astronotların uzayda ihtiyaç duydukları hayat enerjisi ilk kez kozmetik bir ürüne yüklendi...
Terabeauty markası çok özel bir bakteri olan Rhodopseudomonas Palustris1 enzimi ve Kozmik enerji olarak da bilinen 35 Terahertz Tera Bio Dalgası2 ile yetişen Hindistan cevizinin saf mucizevî yağını tüm dünyayla aynı anda Türkiye’de de lanse etti.
Söz konusu Hindistan cevizi Filipinler'de 10 hektarlık özel arazide onlarca farklı Macapuno3 cinsi Hindistan cevizinin 8 sene süren çapraz döllenmesi ile en saf haline getirilerek yaratıldı.
Terabeauty 35 THz Tera Bio dalgası yüklü saf Hindistan Cevizi yağı, redüksiyon etkisi ile oluşan Hidrojen (H+) iyonları sayesinde vücudumuzdaki su içine işleyerek Hidroksit (OH-) radikallerini durdurur ve tüm ciddi hastalıklara bariyer etkisi yapar.
NASA uzay araştırmalarında bu enerjiyi astronotların çalışma ve yaşam ortamlarına taşıyarak misyonları sırasında ve sonrasındaki yaşamsal fonksiyon bozukluklarının büyük ölçüde önüne geçmiştir.
Terabeauty saf Hindistan cevizi yağı, Kozmik Enerji titreşimi sayesinde hücre yenilenmesini tetikler, kan dolaşımını hızlandırır, cildin Hipodermis tabakasına kadar zararsızca işleyerek uyarıcı bir etki yapar.
Durağan veya tembel saç köklerini stimüle ederek hem azalmış pigmentasyonunun hem de dökülmüş saç telinin tekrar kazanılmasına yardımcı olur.
25 cl’lik tamamen geri dönüşüme uygun ve %100 doğal ambalajı içinde bulunan Terabeauty saf Hindistan cevizi yağı, yoğun kullanımda bile (günlük 3-4 damla) 1 ay kadar yeterli miktarda olup şimdilik sadece web sitesi olan www.terabeauty.com üzerinden satışa çıkmıştır.

8 yorum:

  1. Güle güle kullan canım, ben de bir dönem saçım için kullandım çok memnun kalmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevda cim sende de yeni saçlar çıktımı?:)

      Sil
  2. Bana da geldi bu ürün ama bir türlü saçımda düzenli kullanmaya başlayamadım. Tatilde yanımda götüreceğim çünkü şehirde her gün saç yıkamıyorum. Fakat 2 haftadır göz altlarımda serum niyetine kullanıyorum ve gerçekten beni rahatsız eden koyu görünümün açıldığını söyleyebilirim. Bakalım saç çıkarmaya da etkisi olacak mı? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cim ciltteki etkileri çok hızlı görünür hale geliyor,saçta ise düzenli kullanım şart ama ufak ufak saç diplerinden yeni teller çıkmaya başladığını görünce sanırım sende çok begeneceksin:)

      Sil
  3. Tam aradıgım bir ürünmüs ama fiyatı bana göre baya fazla az az bile kullanılsa tekrar alamam güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. güzel bir ürün gibi duruyor, fiyat çoook yüksek ama maalesef

    YanıtlaSil
  5. Çok ilginçmiş pericim. Ben de hamileliğimin ilk zamanlarında başka bir markanın Hindistan cevizi yağını kullandım göz altlarım için ama memnun kalmadım (bence hormonlardan ve kolojen kaybından ötürü)

    peki 24 derecenin üzerinde de yine sıvı halde mi?

    YanıtlaSil
  6. saçlarımı yumuşatmak için kullanıyorum ben de ve faydasını yumuşatma anlamında görüyorum

    YanıtlaSil