16 Haziran 2016 Perşembe

Sleek matte me-birthday suit


Geçtiğimiz haftalarda Türkiye'ye hızlı bir giriş yapan Sleek Gratis raflarında yerini aldı!
Gratis'in Sleek'i getireceği duyurusu instagramda yayılmaya başlayınca markayı merak edip denemek isteyenler de alışveriş listelerini daha sleek gelmeden hazırladı. 

Markanın Türkiye'ye geleceğini duyunca  YouTube ve instagramda sıklıkla paylaşılan mat rujlarını alışveriş listeme ekledim.

Genel olarak olumli yorumlarla bahsedilen bu rujlardan Birthday suit denemek istediğim ilk renkti. 



Birthday suit kahve-şeftali karışımı bir renk.Nude makyajlarla çok uyumlu olacağını düşünüyorum. İçinde cok hafif bir pembelikte var.

Sleek'in matte me serisinde çok güzel başka renklerde vardı ama once Birthday suit'i deneyip beğenirsem diğerlerinide alırım dedim ve iyiki öyle yaptım.
Once olumlu yönlerinden başlayalım. 

-Kalıcılığı diğer mat rujlara oranla çok daha yüksek 
_Ambalaj ve fırça tasarımı çok güzel. 

-Serinin renk skalası bir harika,hepside beni al diye bağırıyorlar. 




Olumsuz yönlerine gelirsek

-Dudaklarımı inanılmaz kuruttu,hatta sildikten sonra birkaç gün o kuruluk geçmedi.

-Temizlenmesi bana biraz zahmetli geldi
,öyle diğer rujlar gibi sildiğim anda çıkan cinsten değil. Pul pul soyularak ve leke bırakarak siliniyor.O lekeler çıksın derken dudaklar biraz daha yıpranıp kuruyor.

-Kuruma hızı biraz yavas geldi bana,sürdükten sonra bir süre kurulmasını beklemek ve bu sürede dudakları birbirine asla değdirmemek gerekiyor.

-Tek fırça darbesiyle sür ve çık kolaylığını sağlayan bir ürün değil. Fırça izi kalıyor ve ikinci bir kat daha sürmek mutlaka gerekiyor yoksa opak olmuyor.





Açıkçası beklediğim ve merak ettiğime çokta değecek bir ürün olmadığını gördüm. Alsamsa olur almasamda kategorisinde bit ruj oldu.İyiki diğer renklerinin cazibesine kapılıp birkaç renk daha almamışım. 

Henüz denemediyseniz ama merak ediyorsaniz bence Gratis indirimini bekleyip indirimli fiyat üzerinden alın  derim.

18 yorum:

  1. Bu renk benimde aklımdaydı ancak İrem'den de benzer yorum duyunca biraz duraksamıştım.Artık indirimsiz alır mıyım bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acikcasi sleek matte me serisini merakla bekliyordum ama pekte degmedi.Diger renkleri ton okarak cok begendim ama yapi olarak hosuma gitmediginden almayacagim:/

      Sil
  2. Ya çok ilginç, ben bu ürünü İngiltere'den aldım ve en rahat kullandığım mat ruj diyebilirim. Bazen Türkiye'ye ikinci kalite ürün mü gönderiyorlar diye paranoya yapasım geliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basak'cim bu seriyi yabanci vloggerlar cok ovuyordu bende o yuzden denemeyi cok istiyordum ama sonuc boyle oldu.ikinci kalitemi geliyor bilmiyorum ama bir tuhaflik var:))

      Sil
  3. Ben de çok beğeniyorum bu rujları ve indirimi bekliyorum :) Mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek begenmedim maalesef belki sizde farkli olur:)

      Sil
  4. Geçen gün denedim ve kesinlikte abartıldığı kadar yok yani iyi ki de denemişim. Nişanlım dudakların çizgi çizgi oldu dedi okadar kuruttu yani bende pastelin yanından bile geçemez yine fazlaca şişirilmiş bir ürün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayni fikirdeyim oldukca yuksek beklentiye sokan yorumlarla aldim ama hayalkirikligi yasatan bir urun oldu.

      Sil
  5. Bugün görümcem aynı yorumu yaptı. Bende birkaç renge vuruldum açıkcası muhtemelen kalıcılığı iyi olduğu için beğendiğim bu birthday 'i suit rengini alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renk skalasi gercektende cok guzel,renklerin cekiciligine karsi koymak zor okuyor:))denedikten sonra senin yorumunuda merakla bekliyorum

      Sil
  6. Bence de çok kalıcı ama kuruyana kadar dudağım zamk sürülmüş gibi oluyor sonra geçiyor ama çok zor temizleniyor ben hem bu kadar bulaşan hem de zor düzeltilen ruj görmedim diyebilirşm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet maalesef temizlik kismida ayri bir sorun,bulasan taraflari toparlamak cok zor oluyor:/

      Sil
  7. En merak ettiğim üründü olumsuz yönlerine karşı dayanamayıp alıcam gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedikten sonra seninde yorunlarini merak ediyorum,gerci genel olarak hep olumsuz yorum yapilmaya baslandi matte me serisi icin ama bakalim:/

      Sil
  8. Mat rujlar hiç ilgimi çekmiyor. Okuduktan sonra iyi ki de çekmiyor dedim :)) yazın ışıltılı ve ıslak görünümlü ruj gibisi var mı <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acikcasi parlak gloss lari bende cok seviyorum,kiyaslama yapmam gerekirse tabiiki isiltiyi tercih ederim ama mat gorunumde makyaja gore bazen daha hos durabiliyor:)

      Sil
  9. Herkes bu ruju alıyor ben indirim vakitlerini bekleyeceğim sanırım zaten daha sleek buraya gelmedi

    YanıtlaSil
  10. Ben mağazada denemiştim almadan. Zor matlaşıyor ve pul pul dökülüyor. Çok kurutuyor dediğin gibi. %50 indirim olmazsa almam diye düşündüm. %50 indirim olursa alırım dememin sebebi güzel renkler olması tabi :))

    YanıtlaSil