1 Haziran 2016 Çarşamba

Batiste kuru şampuan-tropical



Batiste İngiltere'nin 1 numaralı kuru şampuanı! ilk yıllarda sadece Sephora'larda satılsada şuan Watsons raflarında da yerini almış durumunda.Sadece bir dakikada yağdan arınmış,daha hacimli saçlar vaadeden Batiste bu vaadini sonuna kadar yerine getiriyor.

Şimdiye kadar kuru şampuan markalarından birçoğunu denedim ama en sevdiğim Batiste oldu.Bu kuru şampuan nedir nedir kullanılır diye merak edenler için ;

-Sabah yıkanıp akşama saçları yağlananlar
-İş veya okul yoğunluğu sebebiyle duşa vakit bulunamadığı günler
-saç dipleri çabuk yağlananlar

sadece bir dakika içinde daha temiz,yağdan arınmışve hacimli saçlara sahip oluyor.

Bunun için kuru şampuanı saç diplerinden 30cm uzakta tutarak saç diplerine püskürtmek ve kalan beyazlığı hafif masaj yaparak gidermek yeterli.Sanki duştan yeni çıkmış gibi tertemiz ve yağsız saçlara sahip oluyorsunuz.Benim denediğim diğer kuru şampuanlar oldukça fazla beyazlık bırakıyordu, batiste'nin bıraktığı beyazlık diğer markalara göre nispeten daha az.Verdiği hacim ise diğer markalardan daha fazla.



Kuru şampuanı püskürttükten sonra oluşan beyazlığı parmak uçlarımla hafifçe masaj yaparak gideriyorum bu açıdan sorun olmuyor.Bendeki tropical Batiste müthiş güzel kokuyor.Diğer çeşitleri ise;

-XXL volume
-fresh
-wild
-original

Acelem olduğunda yada saçlarım temiz olduğu halde hafif yağlanma hissettiğimde Batiste hayat kurtarıcı oluyor.Performansı çok iyi olan Batiste'yi denedinizmi?




9 yorum:

  1. Bu kuru şampuanı henüz denemedim.Burdaki fiyatları ile olan farkı görünce ancak İngiltere'ye gidecek bir yakınıma sipariş verdim.Heyecanla bekliyorum ...

    YanıtlaSil
  2. Ben hala denemedim ama çok merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Benim ilk Batiste deneyimim XL versiyonuyla oldu, aman uzak dur diyorum :))) BU aklımda olsun, sevgiler!

    YanıtlaSil
  4. Kuru şampuan hiç denemedim Merak ettim :)

    YanıtlaSil
  5. Saçlarım oldukça kuru olduğundan hiç kuru şampuan kullanma ihtiyacı hissetmedim ama sanırım en favori kuru şampuan Batiste.

    YanıtlaSil
  6. Çok merak ediyorum ama ülkemizde pahalı bence

    YanıtlaSil
  7. Benim ilk deneyimimFresh oldu. Ondan önce de hiç kuru şampuan kullanmamıştım. Tropical versiyonunu da elimde ki bitince denemek isterim

    YanıtlaSil
  8. Henüz denemedim canım ama merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  9. Kuru şampuan hiç denemedim. Illa ki lazım olduğu zamanlar oluyor watsons'a gittiğimde inceleyecegim :))

    YanıtlaSil