30 Mayıs 2016 Pazartesi

Rimmel london scandal eyes nude kalem




Merhabalar bugün blog'da Rimmel London scandal eyes serisi'nin nude göz kalemi bizlerle.Göz makyajımda nude kalemleri kullanmayı çok seviyorum.Bundan önce blog'da da paylaştığım Essence get big Lashes Jumbo nude kalemi kullanıyordum ve cok memnundum ama Essence stand'ında artık o kalemi maalesef bulamıyorum .

Gittiğim bir Gratis'te o kalemin artık üretilmediğini öğrendim .Watsons'ta Rimmel London stand'ına bakarken bu kalemi görünce denemek istedim çünkü nude rengiyle benim istediğim ve ihtiyacım olan bir kalemdi.






Göz makyajımı yaparken çoğu kez doğal bir görüntü istediğimde yada gözlerimin olduğundan daha büyük görünmesini istediğimde göz kapaklarımın iç kısımlarına nude bir renk uyguluyorum.Daha aydınlık ,dinlenmiş ve büyük bir görüntü yakalıyorum.

Göz kapaklarının iç kısmı için çoğu zaman beyaz kalemler önerilsede ben beyaz rengi özellikle gözlerde çok çiğ buluyorum bu yüzden ten rengi yada nude tonları tercih ediyorum.Daha doğal bir duruşu oluyor .





Kalemin yapısı çok çok yumuşak bu yüzden uygulaması çok rahat ama tek bir sorun var oda yumuşaklığı yüzünden azıcık bastırıyor gibi olsanız kalemin ucu anında kırılıyor .Bastırmamaya dikkat ederek sürmek gerekiyor .Göz kapaklarımın iç kısmına,bazen aydınlık bir görüntü vermek için göz kapakları üzerine ve hatta kimi zaman aydınlatıcı niyetine dudak üzeri ve göz pınarlarınada uyguluyorum.Bu yüzden nude tonlu kalemleri makyaj çantamdan eksik etmiyorum.Siz bu tarz kalemleri kullanıyormusunuz?

8 yorum:

  1. Ben de üst kirkip dibine ten rengi kalem kullanıyorum. Hatta bolca sürüp dağıtarak kalem far gibi bile kullanıyorum. Gerçekten göz çevresini aydınlatıyor.

    YanıtlaSil
  2. nude tonları ben de beyaza tercih ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ama hemen kırılan kalemlerle anlaşamıyorum ben

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kalemden 3 kez alıp bitirdim, dördüncüyü kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir rengi var Deniycem mutlaka:)

    YanıtlaSil
  6. Ben de vanilya rengi gibi olanları seviyorum, onları dudak çevresinde de kullanıyorum hatta. Bu kalem de aklımdaydı ama başka marka aldım indirimde yakalayınca.

    YanıtlaSil
  7. Ben o diğer bahsettiğin kalemden alacaktım ama baksana sen istanbulda bulamıyorsan, ben izmirde hiç bulamam :(

    YanıtlaSil
  8. Herhalde 4-5 kere alıp almama konusunda kararsız kalıp sonunda almadığım bir ürün oldu bu. Ancak yine içimde bir alma isteği uyandı.

    YanıtlaSil