23 Mayıs 2016 Pazartesi

L'occitane shea ultra rich banyo kremi



L'occitane ürünlerini özellikle de shea yağlı serisini çok seviyorum.Shea yağının cilde çok iyi geldiğini hatta onardığını düşünüyorum bu yüzden bu seri benim vazgeçilmezlerimden biri oldu.%5 saf shea yağı içeren bu duş kremi hem saç hemde vücut için kullanılabilen pratik ve oldukça yoğun içerikli bir ürün.Shea yağını Şimdiye kadar hep cildimde ve vücudumda kullanmıştım.

Bu duş kremi ile saçlarım içinde denemiş oldum.Iceriğindeki shea yağı ile saçları yumuşacık yapan bir etkisi oldu.Hatta öyleki şampuan dan sonra saç kremi yada maske yapmadan taranmayan saçlarım bile bu ürünle yıkayıp durulama aşamasına geçtiğinde ellerimin arasından yumuşacık kaymaya başladı.






Saçlarımı kuuttuktan sonra ise hafif bir parlaklık etkisi olduğunuda gördüm ve çok hoşuma gitti.Vücut için duş jeli niyetiyle kullandığımda ise saçları bile böyle besleyip yumuşatan bir ürünün  cildi nasıl besleyip yumuşacık yaptığını tahmin edebiliyorsunuzdur.Ben L'occitane shea yağlı serinin tüm ürünlerini çok sevdim çünkü hem cildime hemde saçlarıma çok iyi geliyor.Siz bu seriyi denedinizmi?

15 yorum:

  1. vücut kremini saçlarında uygulamışsın ilginç geldi sonucunu beğenmene sevindim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yumuşak yapılı bir ürün hem saça hem cilde shea yağı çok iyi geliyor içerik olarakta Hic fena değil :)

      Sil
  2. Daha önce denemedim ama çok çok ilgimi çekti. İçeriği de gayet iyi duruyor. Özellikle yaz tatili için süper olur diye düşünüyorum! Aklımda, çok teşekkürler yazdığın için, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Basakcim bende tatile çıkarken yanıma alacağım,ayrı ayrı şampuan duş jeli taşıyıp Valizde kalabalık etmeye gerek yok:)

      Sil
  3. Hem saç hem vücut için kullanılabilen ürünleri bende çok seviyorum ister istemez duş alırken saçıma değiyor en azından bu şekilde olunca bakım yapıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gozde cim duş jeli etinin saça degmesinden bende hiç hoşlanmiyorum bu tarz ürünler iyi oluyor:)

      Sil
  4. ay çok hoşuma gitti hem saç hem vücut için olması da ilginç ve pratik yani deneyeyim bunu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm banada çok pratik geldi birde gerçekten saçlarıma çok iyi geliyor bayilarak kullanıyorum bende:)

      Sil
  5. Çok işlevli olması ne iyiymiş.Saçlarımı yumuşacık yapan krem o kadar az ki listeme alayım ben bunu ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cnm çok pratik ve guzel bir Urun ben çok beğeniyorum :)

      Sil
  6. Shea iceren urunleri cok seviyorum, cok bilgilendirici bir yazi olmus. Ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Shea Yağına bende bayiliyorum:)teşekkür ederim 😊

      Sil
  7. Bir taşla iki kuş gibi olmuş ürün kullanımı, denemedim ama merak ettim.

    YanıtlaSil
  8. Bu ürün için çok uygun oldu bir taşla iki kuş,aynen öyle cnm:)

    YanıtlaSil
  9. Loccitane'ın kremlerini ve parfümlerini seviyorum. Bu da ilginçmiş hem saç hem vücut için kullanılması. Denemek lazım :)

    YanıtlaSil