4 Mayıs 2016 Çarşamba

Chloe parfüm



Chloe ilk çıktığı günden bu yana birçok kişiyi etkisi altına alan parfümlerden biri.Hatta Chloe için imza parfümüm diyenlerde bir o kadar çok.Ben genelde yoğun ve baharatlı notalardan hoşlandığım için Chloe'yi denememiştim bile.Çiçeksi notalar içerdiğini bildiğimden benlik değil düşündüm sanırım.

Aslında bu konuda önyargılı olmamak lazımmış,denemeden bilemiyor insan.Eşim yurtdışından dönüşte hediye olarak getirdiğinde ilk denemede bayıldığım bir parfüm oldu.Çiçeksi bir kokuyu bu kadar çok seveceğimi hiç düşünmemiştim.

Bu parfümü tanımlamam gerekirse en başta pudralı ve çiçeksi bir koku olarak anlatırım.Genel olarak notaları frezya -yasemin- gül-zambak-manolya-amber-sedir'den oluşuyor.

Bendeki eau toilette olduğu için kalıcılığı yarım gün kadar.Eau parfüm olanı ise neredeyse tüm gün kalıcılığını koruyor.

Parfümün arkasındaki iki isim Michel Almairac ve Amandine Marie,harika bir karışımla nefis bir koku oluşturmuşlar.

Sıcak yaz günleri için fresh ve çiçeksi bir parfüm isteyenler için çok iyi bir tercih olacağını düşünüyorum.


26 yorum:

  1. Güzel günlerde kullanın❤

    YanıtlaSil
  2. Sunum anlatım çok güzel...

    YanıtlaSil
  3. Her hissettiğimde işte o dediğim karakteristik kokulardan biri.Güle güle kullan canım.Bu kokunun sana çok yakıştığına kuşkum yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bayilarak kullanıyorum, cok tesekkurler filiz'cim:)

      Sil
  4. Yorumlar için teşekkürler cnm. Merak ettiğim ve almak istediğim bir kokuydu..

    YanıtlaSil
  5. yaz için çok güzel bir parfüm bu ben de severim..

    YanıtlaSil
  6. Benim favorilerimden biri canım! Eau de parfum'u oldukça kalıcı, ama şöyle de ilginç bir durum var ben bu parfümü ilk çıktığı yıl Londra'da duty free'den almıştım ve o inanılmaz kalıcıydı, ertesi güne bile tenimde kalıyordu. Son aldıklarım ise onun kadar kalıcı değil, neden öyle bilmiyorum :/ Güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eau De Toilette yarım gün kalıyor cnm malum tümü böyle o yüzden üzerinde durmadım ama eau de Parfum olaninin kalıcılık süresinin degismesi ilginç acaba üretim yeri farklılığından olabilirmi?

      Sil
  7. Denemek istediklerim arasında, bende çiçeksi kokuları pek sevmezdim. Sonra volarie die manolya kokulu bir ürünle tanıstım, o gün bu gündür çiçeksi kokuları es geçmiyorum ✌️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım bende Chloé ile çiçeksi koku düşmanlığımi kirdim:)) o parfüme de bakiyim merak ettim:)

      Sil
  8. Bu parfümü ben de koklamış ve bayılmıştım. Güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  9. Ben de çoook seviyorum bu kokuyu!

    YanıtlaSil
  10. Vazoya bayıldım canım nerden aldın hatırlıyor musun?

    YanıtlaSil
  11. Bayılıyorum ben bu kokuya canım, güle güle kullan. Sana da çok yakışıyordur eminim kokusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercektende çok güzel kokusu bayilmamak elde değil, teşekkür ederim cnm :)

      Sil
  12. Çiçeksi kokkuları bende çok seviyorum özellikle tam bu aylar da ohh mis gibi :)) güle güle kulland

    YanıtlaSil
  13. İlk fırsatta deneyeceğim kokusunu çok merak ettim:))

    YanıtlaSil