13 Mayıs 2016 Cuma

catrice kızarıklık karşıtı makyaj bazı



Herkese merhaba! Bugün blog'da Catrice'in kızarıklık karşıtı makyaj bazını inceleyeceğiz.Bu baz makyaj altına uygulandığında ciltteki kızarıklıkları yokedip cildi daha homojen gösteren bir baz.Kızarıklıkları en yi kapatan renk yeşil olduğu için bu  baz da yemyeşil görüntüsüyle ilk başta bu yeşillik yok olurmuki diye düşündürsede ilk kullanımdan sonra yeşillik kalmadığını görüp rahatladım.


Makyajın altına üründen çok az alıp iyice yedirip kullanıldığında kızarıklıkları çok güzel kapatıyor.Özellikle yeni çıkmaya başlayan kırmızı uçlu sivilceler veya sivilce izlerini kapatmada oldukça yüksek performansı var.





Ürünü çok az kullanmak gerekiyor çünkü fazla alındığında cilt yüzeyince bir miktar emilmeden kalabiliyor.Ürünü sürdükten sonra ise emilmesi için biraz zaman tanımak gerekiyor.Tamamen emildiğinde ise yeşillik gidip yerine hafif bir grimsi renk bırakıyor.Bu grimsi renkte zaten baz üzerine uygulanan pudra veya fondötenle kayboluyor.

Kızarıklıkları güzel kapamasının yanısıra makyajı ciltte neredeyse tüm gün tutan güçlü bir baz.Benim cildim normalden karmaya dönük ve sıcak havalarda t bölgemde yağlanma mutlaka olur ama bu bazı kullandığımda yağlanmada oldukça azaldı.





Catrice'in all a round concealer paletindeki yeşil renkli kapatıcı maalesef tam bir fiyaskoydu ama bu sıvı formlu baz'ı çok sevdim.All a round concealer paletteki renklern kapatıcılık dereceleri çok azdı.Bu bazda ise kapatıcılığın oldukça yüksek olduğunu söyleyebilirim.

Cildinde kılcal damar problemi,sivilce izi ve kızarıklık olup hem kapatıcılık hemde makyajı ciltte tüm gün sabitleyen bir baz arayanlar için uygun fiyatlı harika bir ürün .




15 yorum:

  1. Tam bana göre bir ürünmüş canım :) Fiyatı ne kadar?

    YanıtlaSil
  2. Bu primer'ı denemeyi çok istiyorum ancak benim baktığım stantlar pek güncellenmiyor bu ara.Ürün bulmak iyice zorlaştı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Catrice standinda genelde ürünler hep tükenmiş oluyor neden yeni ürünleri getiriyorlar bende anlamıyorum cnm

      Sil
  3. Fiyat/performans olarak cok cok başarılı :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa ben de acaba tek başına bunu sürebilir miyim demiştim ama grilik kalıyorsa pek bana göre değil sanki :(

    YanıtlaSil
  5. Evet hafif bir grimsi renk bırakıyor ama üzerine hafif bir pudrayla grilik kalmıyor

    YanıtlaSil
  6. Kızarıklık sorunu ile karşılaşmasam da yanağım da kılcak damar var minik beni çıldırtıyor yazın ben buradayım diye bas bas bağırıyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kılcal damarlar bende de çok okuyor maalesef en büyük etkisi ise güneş bence çünkü ne zaman güneşe koruyucu sürmeden çıksam yeni kılcal damar catlamalari oluyor:/

      Sil
  7. Ben de böyle bir baz arıyorum, aklımda olsun! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Performansı çok güzel basak'cim umarım sende begenirsin sevgiler :)

      Sil
  8. İçeriğini tam göremedim, ama masum olduğunu hiç düşünmüyorum. Yoksa alırdım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçerik açısından catrice ürünleri dediğin gibi çok masum değiller ne yazikki cnm:/

      Sil
  9. Benim de merak ettiğim bir baz bu canım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil