9 Mart 2016 Çarşamba

Essence big bright eyes




Essence ' in birçok ürününü çok beğeniyorum Bana göre fiyatlarıyla kıyaslayınca oldukça başarılı bir marka.Essence'in dudak ve göz kalemlerini de sık sık kullanıyorum.Yine göz kalemi almak için standı kurcalarken bu Jumbo boy big bright eyes kalemle tanıştım ve çok beğendim.Kalemin özelliği gözleri büyük gösterip aydınlatmak.

Göz makyajı yaparken hep göz kapağının iç kısmına sürecek aydınlatıcı bir kalem arıyorken big bright eyes'ı bulmam iyi oldu.Göz kapağının iç kısmı için piyasada genelde ya ten rengi ya beyaz kalemler var.Ten renginin görüntüsünü sevmiyorum,beyazda bana göre çok çiğ duruyor.İkisinin arasında orta bir renk olarak bu kalemi severek kullanıyorum.




 Gözün iç kısmına uygulandığında gözlerin ebat olarak daha büyük görünmesini sağlıyor.
Beyaza yakın bejler yada beyaz kalemler göz kapaklarının içine sürüldüğünde bu büyük gösterme efektini verip aynı zamanda yorucu geçen bir günün sonrasında daha canlı ve dinlenmiş bir görüntü veriyor.
Ben kalemi hem göz kapağı içine hemde göz pınarlarına uygulayıp aydınlık ve canlı bir görünüm yakalıyorum.




Kalemin iki farklı rengi var ,biri sarı alt tonlu bej rengi diğeri ise bende olan pembe alt tonlu bej.Sari alt tonlu olanı kendime pek yakıştırmadığımdan, pembe alt tonlu olanı seçtim.Kalemin çok uygun bir fiyatı var maalesef suan hatırlamıyorum ve kalın Jumbo kalem olduğundan çok bereketli .

Yumuşacık kolay sürülen bir yapısı var ve hızlıca makyaj istediğimde çok pratik ve işe yarayan bir ürün oluyor.Kalemin tek kusuru çizgilere dolması ve göz kapağı üzerinde gün içinde çizgilenme yapması bu sebeple ara sıra kontrol edip düzeltmek gerekiyor.Açıkçası bunu çok sorun etmiyorum çünkü çok uygun fiyatlı ve çok pratik bir ürün olduğu için sevdiğim ve son zamanlarda sık sık kullandığım bir ürün haline geldi.Yalnizca her Essence standında bulamıyorum bu yüzden bulduğum yerden mutlaka stok yapıyorum. 

14 yorum:

  1. Renk olarak gerçekten ten rengi kalemlere göre daha hoş durmuş. Benim de aklımda olsun, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede ten rengi kalemler dönük bir görüntü veriyor ,nude renkler daha hoş durabiliyor:)

      Sil
  2. Böyle bir ürünün varlığından bile haberim yoktu. Üşenmediğim zaman gözlerimin içine ben de kalem çekiyorum. beyaz çok kötü duruyor, ten rengi kullanıyordum. Ama bunu da denemek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende tesadüfen standı kurcalarken buldum yoksa benimde haberim yoktu:)

      Sil
  3. Bu kaleme hiç rastlamadım ben.Bie dahakine daha dikkatli bakayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birçok yerde ne yazikki yok bazı gratis şubelerinde bulunuyor buldunmu bende kacirmiyorum:)

      Sil
  4. Hakikaten bu üründen hiç haberim yoktu,fikir verdin teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bunu hiç görmemeşim ilk fırsatta bakacağım:))

    YanıtlaSil
  6. ilk defa sizde gördüm, çok yakışmış bende bakacağım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu üründen çoğu kişi habersizmis bende tesadüfen buldum umarım beğenirsiniz, tesekkurler:)

      Sil
  7. Fiyatı nedir acaba? :)

    YanıtlaSil