1 Şubat 2016 Pazartesi

bademlebuduk baby shower ,bade able oluyor:)

                                                         


Geçtiğimiz hafta sonu sevgili bademlebuduk Elif'in baby shower'ı vardı.Berke bebeği kucağına almasına haftalar kala Qubbe İstanbul'da gerçekleştirilen davetle bizleri ağırladı.Naz events'in her detayıyla çok şık bir ortam hazırladığı davette mor tonları hakimdi.Elif ve bade'de bu ortama uyum sağlayan mor tütülerini giyip bizleri karşıladılar.Anne kız o kadar tatlıydılarki:) 



                                                       

 Tatlımo'dan nefis ve görsel bir şölen halinde sunulan pasta ise harikaydı.Açıkçası pastanın güzelliğini bozmamak adına pastadan değil ama açık büfe masasındaki tatlımo çubuklarından gidip gelip birer tane alıp yedim.
Organizasyondaki bu güzel kareleri ise umudun karesi sevgili Mehtap fotoğrafladı.


                                                      

Sevgili Elif'in çok uğraşıp emek verdiği bu güzel günde yanında olduğum için çok mutlu oldum,Berke'yi sağlıkla kucağına alır inşallah :)

                            

Bu güzel günde bizleri yalnız bırakmayan prima,nestle,tatlımo,topicrem,babycorner,hipp,danone,unibaby,dugunçiçeği,3m,mustela,koroplast ve lav'a teşekürler.


                                         



6 yorum:

  1. çok güzel bir gündü seni ve minnoşunu gördüğüme çok sevindim :-))

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel günde hem seni hemde tatlı oğluşunu görmek çok güzeldi canım :))

    YanıtlaSil
  3. geldiğin için ben teşekkür ederim canım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir gundu yanında olduğum için mutlu oldum canim sevgiler:)

      Sil