23 Ocak 2016 Cumartesi

Revox at kuyruğu saç maskesi

                                          

Revox at kuyruğu saç maskesini uzun zamandır bilip denemeyenlerden olduğum için şimdiye kadar neden bu kadar geç kaldım diye hayıflandığım bir ürün oldu.Eminim birçok kişi Revox'u kullanıyor ve çok iyi sonuçlar alıyor,benim kullananlardan duyduğum ve güvendiğim blogger dostlarımın sayfalarından okuduğum hep olumlu yorumlar oldu.

Maske saç dökülmesini engelleme ve saçı derin onarma vaadinde bulunuyor ki bu iki sözünüde bence sonuna kadar tutuyor.Bu maske bildiğimiz klasik saçın boy ve uçlarına uygulanan besleyici-onarıcı maskelerden farklı olarak saçın diplerine friksiyon yaparak uygulanan türde.İlk başta saçlarımın dibine maske uygulama fikri açıkçası hiç hoşuma gitmesede(çabuk yağlandırabilir-ağırlaştırabilir)denemekten birşey kaybetmem deyip yeni yıkayıp nemini hafifçe aldığım saçıma iyice yedirip masaj yaparak uyguladım.


                                           


Saçımı duruladıktan sonra ilk hissetiğim şey saçlarımdaki yumuşaklık oldu.Gerçi uçlarda hafif hafif karışma vardı ve sıvı saç kremi kullanmak durumunda kalıyorum ama o karışıklık maskeyi kullanmadığım zamanda da olduğu için revox'a maletmedim.Saçlarımı kuruttuktan sonra diplere uyguladığım maske korktuğum gibi ağırlaşma ve yağlanma yapmadı.Bu biraz şaşırtıcı oldu çünkü alışkanlık gereği diplere krem yada maske sürmekten yıllarca çekindiğimiz için uygulama yapınca kötü sonuç almamak sürpriz bir sonuç oldu.

Maskeyi hafta en az iki kez kullanmak gerekiyor,ben daha fazla kullanıyorum çünkü saçlarımdaki dökülmeyi ciddi oranda azalttığını gözlerimle gördüm.Saçlarımdaki yıpranma çok üst seviyelerde olmadığından derin onarma etkisi hakkında objektif bir yorumda bulunmam münkün değil.Ancak maskeyi uyguladıktan sonra saçlarımın daha yumuşak ve parlak olduğunu hissediyorum.

 
                                            


Maskenin çok güçlü bir içeriği var,içerik meraklıları için üst fotoğrafta neler olduğunu ve neye yaradığını görebilirsiniz.Benim çok beğendiği ve işime yarayan bir maske oldu.Banyodan sonra ve saçımı her taradığımda avuç avuç dökülen saçlarımının miktarı yarıya indi.Bu yüzden saçlarım iyice toparlanana kadar bittikçe alınacaklar listesinde.Maskenin etkisi çok güzel ve tavsiye edebileceğim bir ürün ama tek dezavantajı bir saç maskesi için biraz pahalı olması.Ambalaj boyutuna göre fiyatı60-80 tl arasında deşiyor.

8 yorum:

  1. indirimsiz olarak sürekli almak kasabilir ama indirimli zamanda denemek istiyorum. Güvendiğim birçok kişiden dediğin gibi olumlu yorumlar duydum ve duymaya devam ediyorum. İçerik olarak dolu dolu böyle bir üründen bu kadar olumlu şeyler duymamak fyatı da düşününce kötü olurdu. Merak ettğim şey ürünü bıraktığın zaman saç dkülmesnin durumunun ne olacağı? Örneğin bioblas gibi birçok ürün sadece sürekli kullanımda etki ettiği çoğunluk tarafından söyleniyor. Yorum çok uzun oldu :D
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde ürünü kullanmayı bırakınca tekrardan dökülme başlayacakmı açıkçası bende merak ediyorum ama şuan avuç avuç dökülen saçlarımın dökülmesi yarıya indirdiği için açıkçası ben dökülme tamamen durana kadar maskeye sürekli devam edeceğim.Bakalım sonra ne olacak? :))

      Sil
  2. bu ürünü gerçekten merak ettim Canım paylaşım için teşekkürler bloğunu takipteyim ben de bloğuma beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. maskeyi kullanıyorum gayet iyi bence saçımı yumuşatıyor ve besliyor..

    YanıtlaSil
  4. Saç diplerine maske uygulamak çok ilginç. İşe yarıyorsa yapılabilir ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banada ilk başta enteresan gelmişti ama işe yariyor:)

      Sil