21 Ocak 2016 Perşembe

cellex B5 hydration serum



Geçtiğimiz günlerde Cellex-c vitamini serumunu yazdığımda kısaca B5 Hydration'dan bahsetmiştim.Cellec-c ile birlikte kullanıldığında gençlik iksiri denen bu süper ikili ciddi anlamda harikalar yaratıyor.

Öncelikle B5'in içinde yoğun miktarda Hyaluronic asid bulunuyor,bu madde cildin içinde doğal olarak barındırdığı cilde sıkılık ve dolgunluk veren bir madde aslında.Ancak yaşla birlikte Hyaluronic asid azalmaya başladığında ciltte kırışıklıklar ve sıkılık kaybıda başlıyor.Cildin içinde doğal olarak bulunan bir maddeyi dışardan cilde uyguladığınızda emilimi çok daha yüksek oluyor çünkü cilt onu tanıyor!

Hatta herhangi bir yerde dolgu yaptırmaya gitseniz kullandıkları temel madde genelde Hyaluronic asid oluyor,cildin ürünü kusmaması yabancı karşılamaması ve en etkili dolgunluk veren madde olduğu için.Bu madde o kadar önemliki her gün bir kere kullanıldığında 3 ay sonunda ciltteki dolgunluk,kırışıklıklarda açılma ve sıkılığı tekrar geri kazandırmayı vaadediyor.Ben bu vaatlerin tamamını 3 aydan daha kısa sürede kendi cildimde denediğim için uzun süre bittikçe alınacaklar grubumda olacak bu serum.





İçeriğinde ayrıca Panthenol,saccharide isomerate bulunuyor ciltteki ton eşitsizliği nem kaybı gibi sorunlarda anında etki göstermesi bu güçlü içeriğine bağlı sanırım.Önce Cellex-c ardından B5 ile devam edilmesi öneriliyor ancak ben üst üste iki güçlü serumun cildimi yoracağını düşündüğüm için B5'i sabah,Cellex-c'yi akşam kullanıyorum.Ürün damlalıklı şişesinde son derece hijyenik kullanım sağlıyor,yaklaşık 3-4 damla arası kullanmak yeterli oluyor.
Satış fiyatı hakkında bilgim yok zira Cellex-c'yi alırken B5'in yarım boyu hediye edilmişti.

4 yorum:

  1. Hyluronik asitli serumlari seviyorum. Son birkac aydir Hylamide markasinin 3 farkli molekul agirligina sahip hyaluronik serumunu kullaniyorum, kis nemsizligine cok iyi geldi. Bu serumu da not ettim, bir inceleyeyim. Ellerine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hyaluronic asit benim cildimede çok iyi geldi,verdiği nem süper ama cildi dolgunlaştırdığı gözle görülüyor en büyük etkiside bu oldu bence!:) teşekkürler:)

      Sil
  2. En kısa sürede deneyeceğim :)

    YanıtlaSil