2 Mayıs 2015 Cumartesi

Absolution la creme du teint-organik bb krem


Yaşam dükkanı ile tanışmam şu yazımda bahsettiğim organik hindistan cevizi yağı ile olmuştu.Üründen ve içeriğindeki doğallıktan çok memnun kaldığım için kimdir bu yaşam dükkanı diye araştırdığımda karşıma doğallıktan ve organik içereklerden şaşmadan kaliteli ürünler ve markalar üreten bir firma çıktı.

Yaşam dükkanının bir çok ürününü temiz içeriğinden ötürü gönül rahatlığıyla kullanırken firma bana yeni çıkan Absolution markasına ait 'cilt tonu düzenleyici-bb krem' gönderince aynı gönül rahatlığıyla denedim ve sizler için yorumladım.



Absolution markası hakkında söyleyebileceğim en önemli özellik içeriğinde paraben,fitalat,PEG,OMG,sentetik renklendirici ve parfüm içermemesi.Organik içeriğe sahip oldukları kadar çevreye saygı duyarak geri dönüştürülebilir ambalajlarda yolluyorlar.

La Creme Du Teint %99.69 doğal içerik,

%48,50 organik içerik ile hem cilt bakımı hem makyajı birarada sunuyor.

İçeriğindeki Tamanu yağı yara izleri ve lekelerle savaşıp,cildi güneşe karşı korumayı hedeflerken

yeşil çay cildin doğal savunma mekanizmasına yardımcı olup temiz bir cilt yüzeyi sağlıyor.
Thermus thermophilus cilde dışardan gelen hasarlar sonucu yaşlanmaya karşı korumayı ,helichrysum hidrosolü damarların genişlemesini azaltıyor.


Ambalajına gelecek olursak hijyen açısından çok beğendiğim çevirmeli bir yapıya sahip.Çevirince içerde gizli kalan pompalama sistemi yukarı çıkıyor ve ihtiyacım kadar ürünü almamı sağlıyor.Bu gizli çevirme sistemi ürünün hijyeni açısından çok güzel düşünülmüş bir sistem bence.


Ürün oldukça kıvamlı bir yapıda ancak kolay dağılıp cilde yediriliyor.Ürünü ilk kullanmaya başladığımda bu ton benim cildim için koyumu gelir diye düşündüm ancak ürünü dağıtıp yedirdiğimde cildimle tam olarak bütünleşip hiç maske efekti vermeden cildime dağıldı.Bu açıdan çok sevdiğim ürünün ikinci güzel özelliği ise ciltte varla yok arası bir görünümle süper bir doğallık sağlarken cilt tonunu eşitleyip hafif sorunları kapatıyor.

Çok sorunlu ve sivilceli ciltler için kapatıcılığı az kalacaktır bu sebeple ayrıca kapatıcı kullanmak gerekebilir.Ancak fazla sorunu olmayan,cilt tonunu eşitleyip homojen bir görünüm yakalamak isteyenler için harika bir bb krem.Hafif kızarıklık ve lekeleri kapatıp görünümlerini hafifiletiyor.




Kullanmaya başladıktan bir süre sonra ise cildimdeki yumuşaklık ve parlaklık ise bonuslarından biri oldu,kısaca ben bu ürünü hem doğal ve organik içeriği hemde işlevsellğiyle çok sevdim :)



3 yorum:

  1. renk dışında kesinlikle çok beğendim bende bu ürünü.

    YanıtlaSil
  2. Doğal içeriği olması gerçekten güzelmiş ama benim kapatıcılığı daha yoğun olan bir şeye ihtiyacım var :( Bloğunuzu yeni buldum ve takipteki bana da beklerim bu arada :)http://makyajcimm.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Ben de cildim sorunlu da olsa hafif kapatıcı BBleri seviyorum. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil