29 Ocak 2015 Perşembe

organix argan oil of morocco


Organix ürünlerini gerek hayvanlar üzerinde test yapmaması,gerek sülfat ve paraben içermeyen sağlıklı içerikleriyle çok severim.Aslında saç bakımında oldukça güçlü markalardan biridir Organix.Son zamanlarda Gratis'e uğradıysanız Organix ürünlerinin Gratis raflarında yerini almaya başladığını görmüşsünüzdür.Bu çok güzel bir gelişme oldu çünkü Organix ürünlerinin satış noktaları azdı bu yüzden ulaşılabilirlikte azdı ama şimdi Gratis'ler olmasıyla elimizin altında oldu :)

Ben saç bakımında yağ kullanmayı,özellikle argan yağını çok seviyorum.Hatta Saf argan yağı yazımı okumadıysanız teee  marakesh 'ten gelen bu doğal yağ için tıktık tabi bu doğal argan yağını saç yüz vs derken bitirince yine elimizin altında olan ürünlere kaldık :)


Organix'in bu ürünü aslında aynı saç serumu gibi nemli saça uygulanıp durulanmadan uygulanan bir bakım ürünü ama bu yağı sadece bu şekilde kullanmak durumunda değilsiniz.İsterseniz banyodan önce tüm saça eşit miktarda uygulayıp sıcak bir havluya sarıp bekleterek ve ardından yıkayarak ,aylık yada haftalık bir saç bakımı şeklinde de uygulayabilirsiniz.Ben artık saç diplerimi yağ türevi ürünler uygulamıyorum,saç derisi yağla hava alamayınca daha çok saç dökülmesi yarattığı için zaten dökülen saçlarımın kalanı kafamda dursun bence.

Saçımın boy ve uçlarına saçım nemliyken uygulayıp kurumaya bırakıyorum.Saçlarda elektriklenme,kabarma gibi sorunlar varsa ufacık bir miktarı inanılmaz sonuçlar veriyor.Saça kazandırdığı çok güzel bir parlaklık var ve bunun dışında kurumuş hasar görmüş saçları onarıp yoğun şekilde nemlendiriyor.Satış fiyatı,satış noktasına göre değişmekle birlikte yaklaşık 45 tl civarı bir fiyatı var.

Organ

5 yorum:

  1. Merhaba
    Bende saçım için argan yağı kullanıyorum.
    Saçıma parlaklık veriyor.

    YanıtlaSil
  2. Yani bunu temiz nemli saça kullansak bile durulama gerekmez mi cnm

    YanıtlaSil
  3. hala ürünü kullanıyormusun ? ürün kırılan saçlara iyi geliyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır şuan başka bir ürün deniyorum,kırılmayı önlüyor:)

      Sil