25 Aralık 2014 Perşembe

M.A.C tecnakohl liner eye liner-kajal


Mac'in klasik asansörlü göz kalemlerini çok beğeniyorum.bir çok markanın aksine teknakohl kajal'lar kalıcılığı ile bence açık ara önde giden göz kalemlerinden.Göz kapağına yada alt kirpik dibine uygulandığında kalıcılığı neredeyse tüm gün sürüyor.Kajal yapısıyla akma konusunda bir problem yaşanmıyor.

En yağlı göz çevresine sahip olanlardan bile teknakohl kajal'larla ilgili övgü dolu yorumlar duydum.Gözün en nemli olan bölgesine, yani iç kısmına sürüldüğünde kalıcılığı yine çok iyi ancak rengi hafifçe açılıyor,buda gözün iç kısmının sürekli nemli kalmasından dolayı diye düşünüyorum.




Bu renk Purple dash(yoğun patlıcan) rengi.Yeşil ve ela renk gözlere mor ve mürdüm tonlarının en çok yakışan tonlar olduğunu düşünüyorum.Pigmentasyonu çok yüksek olan bir kalem,rengini vermesi için bastırmak vs gerekmediğinden uygulaması çok kolay.Ancak sürerken el alışkanlığı gereği bastıracak olursanız ucunun yamulma ihtimali çok fazla,yumuşak yapılı bir kalem olduğundan dağılmaya çok müsait bir yapısı var.Bu yüzden nazik kullanmayı gerektiriyor.

Kalemi hep aynı açıyla kullanınca sucunun sivriliği konusunda sıkıntı olmuyor ancak sürekli farklı uçlardan sürünce oldukça düzleşip sivriliğini kaybebilir.Alttaki fotoğrafı ellerimi sabunla yıkadıktan sonra çektim.Kalemin kalıcılığı çok yüksek ve suya oldukça fazla dayanıklı,hatta makyaj temizleyicisiyle temizlemediğiniz takdirde çıkması oldukça uzun sürer.Satış fiyatı :49 TL. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder