27 Ekim 2014 Pazartesi

Obagi güneş koruma faktörlü krem


Cilt bakımının şüphesiz en önemli noktalarından biri de güneşten korunmak! Cildinize ne kadar iyi bakarsanız bakın eğer güneşten korunmuyorsanız o bakım hep eksik kalacak.Geçtiğimiz yaz güneşin zararlı etkilerini önemsemeyip bol bol güneşlendim üstelik yüzüme koruyucu bir krem sürmeden.Şu an o güneşlenmelerin faturası bana güneş lekeleri ve ekstra çizgiler olarak geri döndü.İşin aslı güneş koruma kremlerini bir tek yaz değil kışında kullanmak gerekiyor,bulutlu havalarda bile uv ışınları cilt üzerinde etki edip yapacağını yine yapıyor bir şekilde.Bu yüzden yaz kış demeden yaklaşık 35 koruma faktörlü bir krem kullanmak şart.


Ben şu sıralar Obagi 35 faktörlü krem kullanıyorum.Obagi oldukça kaliteli ve iyi bir marka.Güneş koruması da oldukça etkili.Aynı kremin 50 faktörlü kremide var ancak benim için o kadar yüksek faktör gereksiz olduğundan 35 spf ile devam ediyorum.Obagi çok iyi bir marka dedim,ürünler çok kaliteli ve etkisini anında görüyorsunuz ancak tek sıkıntılı nokta ürünün içeriğinde bolca paraben ve türevi olması ! sendemi Obagi demeden duramıyorum ama kozmetik işinde böyle bir problem var ,en iyi dediğimiz bir çok marka içerik olarak çok temiz değil ve bazen o markayı kullanma konusunda ısrarcıysak parabenleri cildimize boca etmek durumunda kalıyoruz.


Cildimin yağlı olduğu dönemler altına ekstra nemlendirici uygulamadan hem nemlendirici hem güneş koruma olarak bir tek bu kremle idare ediyorum.Ancak havaların soğumasıyla cildim kurudukça temiz cildime önce nemlendirici sonrasında güneş korumalı kremimi sürüyorum.Kremin yapısı oldukça yoğun ve kıvamlı bu sebeple üstteki fotoğrafta gördüğünüz kadarı tüm yüz ve boyuna yetiyor.Ancak yoğun yapısından dolayı çok iyi yedirmek gerek yoksa beyaz lekeler kalabilir.Bu arada sürerken kaşlarınıza getirmemeye dikkat edin yoksa bir süre sonunda kaşlarınızın arasında dahi beyazlıklar fark edebilirsiniz.

2 yorum:

  1. Merhabalar moda sitemiz sizlere daha iyi hizmetler sunmak amacıyla artık yayında kadınlar için moda artık yeni trendlerle bizde astroloji deyince ilk aklınıza gelen biz olalım güzellik yılında sizlere yepyeni bir heyecan katmaya geliyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Şu temiz içerik konusuna iyiden iyiye takmaya başladım. Keşke tüm markalar bu konuda hassas davransalar ;)

    YanıtlaSil