17 Eylül 2014 Çarşamba

Kiehl's powerful wrinkle reducing eye cream


Kiehl's powerful wrinkle reducing eye cream kaz ayakları ve ince kırışıklar için tasarlanmış bir göz çevresi bakım kremi.Bakır PCA ve Kalsiyum PCA ile kaz ayağı görünümünü azaltıp,cildi pürüzsüzleştirme özelliği var.Ürünü yaklaşık 2 aydır kullanıyorum.Oldukça hafif yapılı olmasına rağmen ambalajında yağlı gibi görünüyor.İlk kullanımda hafifçe yağlı bir etki hissetsemde bu ürün hızlı emildi ancak gün içinde çok çabuk şekilde yine göz çevremde kuruluk hissettim.Yani nemlendirme faktörü çok yeterli değil.

Benim gibi göz çevresi oldukça kuru olanlar için yetersiz kalırken,göz çevresinde hafif bir nemlenmeye ihtiyaç duyan normal ciltler için ihtiyacı karşılayabilecek bir ürün.14 gr'lık ambalajında oldukça uzun süre kullanılabilir.Göz çevresindeki var olan kırışıklıkları çok hafif açtığını gözlemledim ancak mucize bir etkisi tabiiki yok.Uzun süreli kullanımlarda yeni kırışıklıkların olmaması için bir nebze faydası olabilir ancak dediğim gibi çok kuru göz çevreniz varsa ürünün nemlendirmesi yeterli olmayacaktır.Makyajsız cildimde sabah sürdüğümde öğleden sonra göz çevremin kremi hiç sürmemiş gibi kuru olduğunu gördüm,gün içinde eğer makyaj yapmamışsam bir kaç kez tazeledim.Göz çevrem neme daha az ihtiyaç duyan bir yapıda olsaydı tazeleme ihtiyacı pek olmazdı diye düşünüyorum.Genel olarak benim için yetersiz kalan bir ürün oldu,ancak farklı yapıdaki ciltlerin ihtiyacını karşılayabilir.


4 yorum:

  1. Göz çevrem çok kuru olduğundan kiehls görevlisi avokadoluyu vermişti. Bunun da testerını çantaya ekledi. Kullandıkça etkilerini göreceğiz. Bakalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denediken sonra yazarsan sevinirim,başkalarında nasıl etki ediyor merak ediyorum,malum aynı ürün herkeste farklı sonuç veriyor:)

      Sil
  2. kiehls markasının avokadolu göz kreminin iyi bir nemlendirmesinin olduğunu söylüyorlar bende onu merak ediyorum. Ayrıca paylaşım için teşekkürler fikir sahibi oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avokado'lunun tester ini denedim nemlendirmesi yogun gibime geldi

      Sil