26 Ağustos 2014 Salı

Prozinc şampuan nelere iyi gelir?


Benim gibi röfleden, boyadan, sonrasında tekrar kendi rengine dönme çabası derken mahvolmuş saçlarınız varsa mutlaka bir takım ''ihtiyaca yönelik ''ürünler kullanmak gerekiyor .İhtiyaca yönelik derken, prozinc' in bir çok farklı serisi var bendeki woman.Tamda benim şu anki saçımın durumuna uygun olarak boyalı ve yıpranmış saçlar için üretilmiş.Ben ,saçlarımın rengiyle uğraşırken Prozinc yetkililerinden tamda saçlarıma ne yapsam ne kullansam dediğim anda bir paket geldi. İnternetten şampuanı araştırıp, kullanıcı yorumlarını da okuduktan sonra bir çok kişinin memnun olduğunu gördüm ,tabii bendeki etkisi nasıl olacak onuda merak etmeden duramadım. Bu arada benim saçlarım brezilya fönü, röfle,evde boyama, tekrar koyu renge geri dönme ve aradaki ısıl işlemler derken süpürge sapından hallice bir hale geldi, dökülme derseniz hep vardı artarak devam etti ama arada kullandığım dökülme karşıtı ürünlerle azaldı.Prozinc woman'ı yaklaşık bir aydır düzenli kullanıyorum. İlk iki yada üç kullanımdan sonra ilk fark ettiğim saçlarımın durulamadan sonra kreme ihtiyaç duymayacak kadar yumuşak olmasıydı. Buna cidden şaşırdım çünkü saçlarım inanılmaz kurudu ve kremsiz hatta maskesiz taranmıyorken bu kadar yumuşak olması enteresan oldu.


Banyoda,yıkama sırasında şampuan olarak sadece Prozinc kullandım, zaten bu ürünü kullanırken başka bir şampuan eşlik etmesin deniliyor. İçindeki faydalı maddelerden olsa gerek 2 hafta kadar sonra saçlarım belirgin şekilde canlandı.Tabii canlandı derken o süpürge sapı gibi kupkuru saçlarım ahenkle dans etmedi ama en azından fönsüz de insan saçına benzer hale geldi.Hatta her görüştüğümüzde'' bana şu saçını kulaklarının altından kestir ölü bu saçlar kızım'' diyen annem bile bu aralar ''senin saçın bi canlandı ''demeye başladı.Şampuanın saçı beslemek ve canlandırmak dışında bir özelliğide saç dökülmesini önemli ölçüde azaltması.Tamamen bitirir demiyorum,önemli ölçüde azalttı kısmının altını çiziyorum bendeki etkisi bu oldu ama başkasına tamamen bitirirmi bilemem,malum kozmetiklerin etkisi her bünyede başka reaksiyon veriyor.Saçı uv ışınlarına karşı koruma,kepeği azaltma gibi bir çok farklı etkisi olan bir şampuan.Ben, etkilerine bakınca aslında baya iyi bir şampuan var var yok yok dedim.Kepeğe,dökülmeye,cansız ve mat saçlara,boyanın rengini korumadan,saçı zararlı etkilere karşı korumaya kadar uzanan çok etkili bir şampuan.300ml'lik ambalajında 20-25 tl arası fiyata bir çok yerden temin edebilirsiniz.Eczanelerden,kozmetik alışveriş sitelerine kadar farklı satış noktaları var.Şurdan saçınıza uygun prozinc hangisi göz atabilirsiniz.

6 yorum:

  1. cnm bnm dikkate alacağım bunu teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkürler. Uzun zamandan beridir bu prozinc şampuanı kullnmakta kararsızdım..

    YanıtlaSil
  3. Şampuanı hala kullanıyor musunuz? Benim de saçlarım kötü durumda ve almayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  4. Şampuanı bıraktıktan sonra saçınız dökülmeye devam etti mi? Ve üç ay kullanımdan sonra bıraksam bağımlılık yapar mı?

    YanıtlaSil
  5. son kullanma tarıhı nerde yada kac yıl suresı var

    YanıtlaSil