9 Aralık 2013 Pazartesi

İnstitut esthederm time technology krem




Geçtiğimiz haftalarda gerçekleşen Afrodit event'i sponsorlarından gelen hediyelerden biride institut esthederm'di.Oldukça hafif kıvamlı ama yoğun nemlendirme sağlayan bir krem.Özellikle yorgun ciltlere iyi gelen,cildi aydınlatan bir krem.İçinde çok hafif ışıltılar var.Temizlenmiş cilde uygulandığında cildi rahatlatıp,yoğun nemlendirme sağlıyor.İmce kırışıklıkların görünümünü hafifletip,aydınlatık bir cilt yaatıyor.Ben kremi çok beğendim,kış aylarında kuruyan cildim için nemlendirmesi oldukça yeterli geldi.Cildi hassas,yorgun ve ışıltısını kaybetmiş olanlar için önerebileceğim bir ürün.


3 yorum:

  1. Bende şu sıralar koi tokyo kremlerimi deniyorum, sonra buna geçeceğim merak ettim bakalım bende nasıl bir etki yaratacak :')

    YanıtlaSil
  2. Ben doğumdan sonra kullanacagim tatlım çok merak ediyorum ama bu ktemi:))

    YanıtlaSil
  3. yorumun çok iyi oldu canım ben de kullanan varmıdır diye merak ediyordum..

    YanıtlaSil