11 Kasım 2013 Pazartesi

Physicians formula kapatıcı ve aydınlatıcı

Önceki yazımda bahsettiğim Correcting kit'in içinden çıkan kapatıcı ve aydınlatıcı küçük boyda,bir nevi deneme boyu denilebilir.Ürünler lip gloss fırçası gibi fırçalı yapıda.Bu açıdan kullanımları oldukça rahat ve kolay.Ürünü istenilen miktarda almak konusunda sıkıntı yaratmıyor.
 Aydınlatıcı oldukça sedefli yapıda ama iyice yedirilip dağıtıldığı zaman o sedefler hafif bir parlamaya dönüşüyor ve dozajında bir parlaklık yaratıyor.Aydınlatıcının rengi bana Nars copacabanayı hatırlattı,ne kadar benziyor değilmi?


Alttaki fotoğrafta aydınlatıcının iyice yedirilmiş hali var.Çok doğal bir bitirişle tamamlanıyor.

Kapatıcının tonu sanki bana bir ton koyu gibi geldi.Bu arada kapatıcı oldukça yoğun kıvamlı bu yüzden göz altlarına uygulanmasını pek doğru bulmuyorum.Göz altındaki ince çizgilere dolduğu zaman oldukça kötü bir görüntü oluşturur.Göz altı yerine ciltteki sivilce izi,lekelere uygulanması daha iyi olacaktır.

İyice dağıtıldığı zaman doğal bir duruşu var ama bileğimin içinde kalın dokusunu fark etmemek mümkün değil.Sonuç olarak kapatıcısını pek sevmedim ama aydınlatıcısı hiçde fena değil:)

6 yorum:

  1. Aydınlatıcısı doğal duruyor. Dediğin gibi Kapatıcısı yeterli değil. Güle güle kullan. Bende far paleti almıştım ama pigmentasyonu çok az,beklentimi karşılayamadığı için bu markadan bir adım geride duruyorum artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farlarini hic denemedim cnm soyledigin iyi oldu:)

      Sil
  2. cnm ben de böyle doğal içerikli fondöten ve kapatıcı istiyorum aslında, set fiyatı da iyiymiş ama kalın dokulu da hiç iyi durmaz ben de tüh:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm bende kapaticiyi kalin yapisindan oturu sevmedim zaten

      Sil
  3. ben pek aydınlatıcı kullanmıyorum ama guzel bir urune benziyor.
    bu arada mimledim seni canım sevgiler:)

    YanıtlaSil