25 Ekim 2013 Cuma

Dior skinnude kapatıcı


Göz altlarındaki koyu renk halkalarını kapatmayı ve aynı zamanda göz altını gün boyu nemli tutmayı vaad eden bir ürün.Ürün sivri başlıklı bir tüpte,kullanım açısından oldukça pratik bir ambalaj.Ürünü çok az miktarda kullanmak tüm göz altına yetiyor.Sıvı ve oldukça akışkan yapılı olması sayesinde göz altına yedirirken sıkıntı yaratmıyor.Fırçayla kullanılabilceği gibi gücü en az olan yüzük parmağıyla pat pat(tampon)yaparakta kullanılabilir.Yarı transparan bir yapısı var gibi bu sebeple kapatıcılığı çok yeterli değil.Orta üzerine biraz çıkar desem daha doğru olur.

Gün boyu nemlendirme kısmında gayet başarılı olduğunu düşünüyorum.Eğer göz altlarınız fazlaca koyu renk halkalı,mor değilse yani çok sorunlu bir göz altınız yoksa rahatlıkla kullanılır.Göz altı kuruluğu olanlar için ise ekstra güzel bir ürün.

4 yorum:

  1. benim göz altlarım kurudur ve biraz da mor halkalar olur ve hala istediğim göz altı kapatıcısını bulamadım ben:))) belki bunu deneyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru goz altlarina uygun bir urun diye dusunuyorum cnm

      Sil
  2. Göz altlarımda fazla koyuluk yok ama kapatıcıların verdiği aydınlık havayı seviyorum.

    YanıtlaSil