8 Şubat 2013 Cuma

Bioderma'yla kahvaltı :)



Geçtiğimiz hafta Bioderma'dan kahvaltı daveti almıştım.Ürünlerini sevdiğim bir marka olan Bioderma'nın bu davetine katılmamak olmazdı.Bende bu sabah erkenden hazırlanıp nişantaşı City's yollarına düştüm.Gittiğimde bu güzel sofra ve diğer blogger arkadaşlarla güzel bir sohbet karşıladı beni.Pekii kimlermi vardı? Güzellik kazanı,ne giysem nasıl sürsem,she wolf,chunli beauty,nimo stylo şuan hatırlayabildiklerim.Hatırlayamadıklarımda kusuruma bakmasın lütfen:)


Kahvaltı çok güzeldi,tabiri caizse sofrada bir kuş sütümüz eksikti.



Sevgililer günü konseptiyle hazırlanmış kahvaltıda hepimiz için özenle hazırlanmış bu kırmızı paketler vardı.Paketlerin içinden ise işte bunlar çıktı :)

Denemek için sabırsızlanıyorum :) Bioderma'ya bu güzel etkinlik için teşekkür ediyorum .Marka yetkililerine de ilgileri ve güzel sohbetleri için ayrı ayrı teşekkür ediyorum:)

4 yorum:

  1. periciiiim afiyet olsun bebeğimm! Bioderma Sensibio h2O super bişi ben bıttıkce yenısını alıyorum hatta stoklu kullanıyorum :) gule gule kullan bebeğimm!

    YanıtlaSil
  2. bioderma ürünlerini çok seviyorum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil