24 Aralık 2012 Pazartesi

Mac pigment-vanilla


Mac pigment'lerden en sık kullandığım vanilla rengi.Neredeyse her makyajımda elim vanilla'ya gidiyor.Açık renk olması ve içerisinde hafif altın rengi yansımaları sebebiyle kaş altına,göz pınarlarına,bazende tüm göz kapağına uyguluyorum.


Normalde tüm ürünleri fırçayla uygulamayı severim ama bu renkte bazen parmağımı kutuya daldırıp elimle uygulamak daha kolay geliyor.Pigmentlerin tozlu yapısına rağmen uygularken fazla dağılmıyor.Nereye sürüyorsanız ürün orda yapışıp kalıyor sanki.


Gün ışığında fotoğraftaki gibi altın yansımalarını ortaya çıkarıyor.Bu rengi kullandığımda Nars albatros yada yeni gözdem Essence twilight koleksiyonundaki shimmer powder'ı yanaklarımın üst kısmına uygulamayı seviyorum.

8 yorum:

  1. canım güzel yorumun için teşekkür ederim
    sevgiler =)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan, hiç denedin mi bilmiyorum ama MAC Vanilla pigment'i aynı zamanda yüzünde de aydınlatıcı olarak kullanabilirsin. O şekilde de çok güzel duruyor :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Süper post! Lovely blog! :)

    I would appreciate it,if you visit my blog too :)
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/
    xx ♥

    YanıtlaSil
  4. Hiç pigment kullanmadım ama bu rengi harikaymış canım :)

    YanıtlaSil
  5. MAC Vanilla pigmenti çok severim bence çok güzel bir ışıltısı var :)Çok pembede değil çok altında değil. Elmacık üstümdede kullanıyorum, kaş altındada aydınlatıcı olarak ve çok kalıcı.

    Bende bloğuma beklerim :)
    http://sedosundunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor!
    Bu arada, sen nerelerdesin ne zamandır? Seyrek yazmaya başladın sanki... :/

    YanıtlaSil
  7. Looks like a nice colour!

    http://initialed.blogspot.com

    YanıtlaSil
  8. @Duygu şenyürek;bende teşk.ederim cnm:)

    @makyajblogum;denememiştim cnm ama mutlaka deneyeceğim.Önerin için teşk.ederim:)

    @gigi t.thanks a lot:)

    @sevda s.;bende çok beğeniyorum cnm:)

    @seda t;ben yanak bölgesine hiç kullanmamıştım ama deneyeceğim cnm:)
    @tannesi;evet cnm biraz az yazmaya başladım ama ağırlık vereceğim bloğa;)

    @t;thanx:)






    YanıtlaSil