13 Mayıs 2012 Pazar

Bargello açık parfüm

Parfüm delisi olduğumu bilen bilir.Kendi kokumda boğulacak derecede sıkıyorum :) Güzel kokan insanları seviyorum,haliyle kendimde güzel kokmaya özen gösteriyorum.Geçen gü Sephora'da Jimmy choo parfüm denedim.Kokusu çok hoşuma gitti.Ama evde bitmemiş orjinal parfümlerim olduğu için almak müsriflik olur diye almadım.Fiyatıda pahalıydı zaten.Tam Sephoradan çıktık,Bargello parfümeri'ye rastladık.İçerisi kalabalık,birde güzel kokular geliyor içerden.Daha önce hiç denemediğim için haydi bir bakalım neler var dedik.Az önce bileğime sıktığım Jimy choo'nun kokusu hala dururken içerdeki görevliye aynı parfümü sordum.Diğer bileğimede açık parfümü sıktım.İki koku çok az farkla birbirine benziyordu.Neredeyse orjinalini,açık olandan ayırt edemiyorum yani o derece.Görevli konuşmalarımızı duyunca ''herkez burdan alıyor,zaten kokulr arasında pek fark yok'' dedi.Denemekten ne çıkar dedik bir tane Jimmy choo aldık,bir alana bir tanede bedavaymış.Madem öyle hediye olanda Armani mania olsun dedim,onun kokusuda orjinaline baya yakın.Böylece süper ucuza iki tane parfümüm oldu :) Kokularının kalıcılığı cidden yüksek.Yada benim cildimde kaldı bilemiyorum.Akşam üzeri parfümü sıktım,ertesi gün sabah kalktığımda kendi üzerimde kokuyu hala duyuyordum.Açık parfüm olduğu için kalıcılığı pek olmaz sandım ama iyi çıktı.Tabi tek endişem acaba sağlığa zararı varmıdır?bunu bilemiyorum.Konu hakkında bilgisi olanlar varsa bekliyorum :)

31 yorum:

  1. canım ben de orjinal parfümlerin yanında açık parfümlerden de alıyorum.Çantaya atıyorum çoğu zaman da.Ama dediğin gibi açık parfümlerin için ene koydularını bilemiyoruz, o sebeple ben direkt cildime sıkmam bu tür parfümleri, kıyafetlerime sıkmaya gayret ediyorum.En azından cilde temas etmesin diye:)))
    güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. nerden aldın acaba çünkü bende çok parfüm sıktığım için bana dayanmıyor fiyatlarda pahalı bende arada bir açık parfüm alıyorum bizim burda kapandı sen bakırköydemi aldın ?

    YanıtlaSil
  3. canım güzel yorumların için çok teşekkürler
    öperim sevgilerr

    YanıtlaSil
  4. ben de açık parfüme bir türlü cesaret edemeyenlerdenim, bilgisi olan yorumlarıyla bizi aydınlatırsa çok sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben david walker parfümerinde satış elemanıyım şuan açık parfümle orjinal parfüm arasında çok az fark var aslında aradaki fark orjinal biraz daha kalıcı oluyor ama açık parfümeride en az 1 gün kalıcı oluyor bizdeki parfümler en az 3 gün kalıcı oluyor ve kardeşime bry.klasik tavsiye ederim :)

      Sil
    2. kesinlikle tavsiye ederim kendim david walker satış elemanıyım

      Sil
    3. ben david walker parfümerinde satış elemanıyım şuan açık parfümle orjinal parfüm arasında çok az fark var aslında aradaki fark orjinal biraz daha kalıcı oluyor ama açık parfümeride en az 1 gün kalıcı oluyor bizdeki parfümler en az 3 gün kalıcı oluyor ve kardeşime bry.klasik tavsiye ederim :)

      Sil
  5. @ozax;cnm dediğin gibi kıyafetlere sıkmak daha mantıklı,zararlımı zararsızmı bilemiyoruz sonuçta:)

    @adsız;cnm yolum kadıköye düştüğünde almıştım.

    @duygu şenyürek;bende teşekkür ederim cnm,sevgiler.

    @bir fincan mutluluk;bende bilgisi olanları bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. canım merak ettim bende bu parfümü, tenine sıkmadıgın sürece hiç bir zararı yok, iyi günlerde kullan...sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. Sağol cnm bende saçıma,kıyafetime sıkıyorum artık.

    YanıtlaSil
  8. bargello ben de kullanıyorum arada çeşit olsun diye, oldukça da kalıcı :)

    YanıtlaSil
  9. ben yaklaşık bir yıldır bargellodan lacoste kullanıyorum ve tenimede sıkıyorum hiçbir zararını görmedim umarım bi zararı yoktur :)

    YanıtlaSil
  10. Bende bir süredir kullanıyorum cnm,henüz birşey olmadı.Arkadaşların dediği gibi kıyafetlere sıkıyorum genelde

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar,belli markaların açık parfümlerini güvenle kullanabilirsiniz.Açık parfüm satan firmaların bazılarıda parfüm esanslarının orjinallerin kullandığı yerlerden alıyorlar.ama tabiki bazı notalarda değişiklik yapılarak veriliyor.Ve o yüzden de çok çok yakın olabiliyor ama asla aynısı olmuyor.Zararına gelirsek ikisi de aynı oaranda zaralı.Açık da orjinalde ikisinide direk tene sıkmamak lazım.Mümkün oldukça kıyafet üzerine sıkalım.DP gibi markaların açık parfümlerini güvenle kullanabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  12. @filis;bilgilendirdiğin için saol cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARKADAŞLAR 4 YILDIR AÇIK PARFÜM İŞİ YAPIYORUM KENDİ MAĞAZAMDA..İLK BAŞTA SİZE ÖNEMLİ BİR BİLGİ AKTARAYIM;AÇIK PARFÜM SEKTÖRÜNDE ARTIK SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYI ALMA ZORUNLULUĞU KALDIRILDI.BAKANLIK SORUMLULUĞU DOGRUDAN RAF SAHİBİNE VERİYOR.SİZ 5TL YA PARFÜM ALDINIZ,SİZE HEMEN ZARAR VERMİYOR SÜREKLİ KULLANDIĞINIZDA 3-5 SENE SONRA HASTA OLUYORSUNUZ VE HİÇ BİR İDİADA BULUNAMIYORSUNUZ.4 SENE ÖNCE PARFÜM İŞİ YAPMAK İÇİN FİRMA ARAŞTIRMASI YAPTIM O DÖNEM 25 CİVARINDA FİRMA VARDI HER BİRİNDEN NUMUNELER ALDIM,ÇEVREMDE DENEYİP YORUMLAR ALDIM,KOLU KIPKIRMIZI OLANLAR,KUMAŞI DELENLER,NEFES ALAMAYANLAR ÇIKTI.SONUÇ OLARAK 4 FİRMAYA KARAR VERDİM.PALERMO,ATHENA,MYSTİCAL VE DP PARFÜM FİNALE KALDI.BUNLARIN İÇİNDE DE DP FİRMASININ YOU&ME MARKASIYLA ÇALIŞMAYA BAŞLADIM..ŞİMDİ YÜZLERCE FİRMA OLDU Kİ,İSTERSENİZ 50ML ŞİŞE PARFÜMÜ 1.50TL YA İMAL EDEBİLİRSİNİZ.ÖZELLİKLE BÜYÜK ŞEHİRLERDE KOLAYCA PAZARLAYA BİLİRSİNİZ,BİRİ GELİR BİRİ GİDER..NEDEN Mİ TÜRK HALKI ZEHİRLENMEK İSTİYOR,BU FİRMALARDA ZEHİRLİYOR.ASLINDA HİÇ BİR YANLIŞLIK YOK.AYNI PAZARDA 5TL YA SATILAN PASKILI KAPRİ TAKIMLAR GİBİ,3 ALIP 5 E SATIYORSUNUZ.SORDUM;BU BASKI BOYA SAĞLIGA ZARARLIMI,ÜRETİCİ;BEN BİLMEM SATIYOR ABİ,BİZDE YAPIYORUZ.TABİKİ ALIP SATMADIM.YANİ LAFIN KISASI TERCİHLERİMİZLE ÜRETİCİLERİN KALİTESİNİ YÜKSELTELİM..

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. rica ederim.amacım bir firmayı öne çıkarmak değil,bu sektörde çok gözlem yapıp çok insanla konuşuyorum.ayrıca kokuları ezberleyen biriyim,bu işi meslek haline dönüştürdüm..artık kendi tescilli marka ve konseptimle binlerce koku arasından en özel kokuları keşfedip insansanların beyenisine sunuyorum.parfüm seçmelerini kolaylaştırıyorum.

      Sil
  14. Bende açık parfümde en kaliteli marka BARGELLO olduğu kanısına vardım. 1 yıl kadar süredir de BARGELLO kullanıyorum. Yakın bir zamanda kuzenim d&p mağazasından parfüm almış hiç kullanmadığım için d&p den merak ettim bi bakıyım dedim nasıl kokuları kapağına sıktım kokladım inanılmaz derecede aşırı bir alkol kokusu aldım ve acımsı bi his bıraktı bende kokudan olduğunu sanmıyorum kokunun markasını söyledi orjinalini bilirim öyle bi acılığı yoktur kesinlikle içeriğindeki maddelerden kaynaklıyor. Genzim yandı resmen bune dedim kuzene, yaa hiç sorma denemek için aldım ama pişman oldum kullanamıyorum öylece duruyor tenime sıktım yandı tenim korktum, elibeseme sıktım leke yaptı dedi. Biraz inceledim üstündeki etiketinde karınca duası gibi zar zor okunan yazıdada zaten leke bırakabilir yazıyordu. Bende kapağını kapamayı unutmuştum aynalı komidinin üstüne koymuştum. Yemek yedik güldük eğlendik. Odaya girdik yine aa dedi kuzenim kapağı açık kalmış, yarım saat öyle kaldı tahminimce, kapağı kaldırdı yuvarlak bi şekilde mobilyanın boyasının kalktığını gördük şok olduk. İçine ne koyduklarına dair bi fikrim yok siz düşünün artık nekadar zararlı olduğunu. Olduğu gibi içindeki parfümü döktük klozete suyla karışık rengide bi ilginçti deneyin sizde görün derim. Sonrasında şişede kalan kokuyu miğdem kaldırmadı iğrenç bi koku kaldı şişede onuda attık. Hiç kullanmadım kullanmamda zaten.. Ya orjinal alırım yada Bargello bu şahit olduklarımdan sonra başka açık markalara güvenmem ben..

    YanıtlaSil
  15. bu en son yorum yapan Adsız arkadaş sana sesleniyorum çok güzel bir hikaye yazmışsın bence işi gücü bırakıp sen kitap yazarlığına yönelsen iyi olur.. Kuvvetli atıosun.. Bu arada ben kimya mühendisiyim.. Parfüm sektöründe çalışmıyorum ama yorumun üzerine dayanamadım. Bu açık parfüm üreten her yer sağlık bakanlığı tarafından düzenli olarak denetleniyor. Esanslar yurtdışından geliyor. Alkol ile belli bir oranda karıştırılıp üretiliyor.. Hani yazmışsın ya alkol kokusu aldım. Senin o alkol kokusunu o esansın içinde alman çok ilginç emin ol köpek de yoktur sendeki burun :)) iki tuvalete döktüğünde suyun rengi değişmiş rakı mı lan bu bide bu kadar uzun yazmışsın neden adını bari yazmadın :) dur tahmin edeyim üşendin dimi.. Bi git yaa .. Bol sallamasyonlu hayatında başarılar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adsız isimli arkadaş haklı benimde başıma 2 defa bu ve buna benzer talihsizlikler geldi. Bu arada bu kadar sinirlenmeniz nedendir anlamadım ve kimya mühendisi olmanız bu konuda otorite olup ahkam kesmenize yeterli değil sanırım. Aşağıda beyefendi gerekli cevabı vermiş ben de onun avukatı değilim ama ukalalık mesleki uzmanlığı ve araştırma alanına girmemiş kimsenin haddi değildir. Okulda biz de müzik dersi aldık şimdi bende beste yapıp şarkı sözü besteleyebilir, şarkıcılar hakkında istediğim üslupla eleştiri yapabilir miyim benzetmesi ile değerlendirin durumu...

      Sil
  16. (Çoşkun Kılınç)Ben bunu neden bukadar geç görüyorum ya? Adınızdan belli coşmuşsunuz iyice! Siz daha beni tanımadan hatta söylediklerimin doğru olup olmadığından emin bile olmadan nasıl bukadar hakaret edici aşşağılayıcı konuşabiliyosunuz? Demek kimya mühendisisiniz hadiya :) gerçektenmi :) Sakın sallayan siz olmayasınız? Hiç bişey bilmediğiniz çok belli de zira bu tarz problemlerin birtek bende görülmediği birçok kişide görüldüğüne dair çok örnek var! Araştırma özürlüsü olduğunuz çok belli ;)Siz hele bi önce konuşmayı öğrenin sonrada insan gibi bakın altını çiziyorum insan gibi yazmayıda öğrenin ondan sonra gelin karşıma ;) Bu uslüple sizin insanlığınızdan da şüpheliyim ya hadi bakalım hayırlısı ;) Son olarak ta benim adım cismim sizi hiçmi hiç ilgilendirmez!

    YanıtlaSil
  17. yanlız bu açık parfümlere karşı eleştiriler yapılmalı insanlar kandırılmamalı, adamlar tanınınca ara sıra sürümlerini dandik daha kalitesiz içerikle sunuyorlar. Zaten marketlerdeki tanınmış edt parfümlerde alkol oranı %5 ile 10 arasıyken bu açık parfümcüler kolonya üretiyorlar, ne olursa olsun bunlar bir ürün satıp üstünede kendi markalarını basıyorlarsa çok yönlü denetime tabi tutulmalı. Ülkemizde çok çeşitli bitki türleri yanısıra aromatik ürün çeşitliliği var, limon, portalkal, incir ve ağaç, çam ağacı , sayısız çiçek türü ... Dünyaca ünlü parfümlerimiz olsun, piyasayı kandırmalarına göz yumuyor büyük şirketler oyun bu aslında, böylece markalaşamıyorlar.

    Bunlarla birlikte sağlam bir marka ortaya çıkmalı , okadar çeşit olmalı ki ben o mağazaya gittiğimde bana istediğim karışımdaki parfümü verebilmeli.

    YanıtlaSil
  18. Tende sorun olmaz Bargello nun helal sertifikası var.

    YanıtlaSil
  19. bargello lancome miracle kullanan var mı nasıl tavsiye eder misiniz

    YanıtlaSil
  20. Bargello mağazasında bir suru belgeler asılı önce onları okuyun sonra yorum yapın derim ...bir deli kuyuya taş atmış.......

    YanıtlaSil
  21. Herkes buraya araştırma sonuçlarını vs vs yazmış , ben 5 yıl ı aşkın süredir Nobren Parfüm bayiiyim ve bu iş ile beraber kozmetik sektöründeyim.Türkiye'nin en çok sertifikaya sahip firması Nobren'dir ve sağlık bakanlığı onaylıdır. Tüm onay ve belgeleri www.nobrenparfum.com dan görebilirsiniz. Bu sertifika ve belgelerin içinde Dermatolojik , Fizikokimyasal, Mikrobiyolojik belgelerde yer almaktadır.Bu belgelerin sağlık açısından ne kadar önemli oldukları ülkemizde bilinmediği ve her firmada bu belgeler bulunmadığı için bu tip tartışmalar her zaman olacaktır, saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba fd, izmir' de nobren bayii nerede? Tesekkurler, iyi calismalar.

      Sil
  22. Ya bunu nerden sipariş vereceğiz ya lütfen yardım edim

    YanıtlaSil
  23. Açık parfüm konusunda en iyilerden birisi bargello parfüm markası bence.

    YanıtlaSil