21 Temmuz 2017 Cuma

Maybelline colossal big shot



Herkese merhaba!
Çıktığı ilk günden beri Maybelline colossal big shot için oldukça fazla yorum gördüm.Çoğunluğu olumluydu.Bu maskarayı merak edip denemek istememi sağlayan ise takma kirpik kadar uzun ve dolgun kirpikler oluşturduğu yorumlarıydı.Tabii onca olumlu yorumun arasında beğenmeyenlerde vardı ancak denemeden fikir sahibi olamazdım.

Bu maskarayla ilgili benim yorumlarımı merak ediyorsanız okumaya devam :) 





Olumlu yönleri


-Maskaranın oldukça hacimli,tombul bir fırçası var.Fırçanın yapısı kirpik kıvırıcı kullanılmasada kirpikleri hafifçe kaldırıp kıvırıyor.

-Akma yapmıyor.Sıcak havaya rağmen gün boyu kirpiklerimde kaldı.

-Kirpiklerimi yapıştırmadı.Iki kat üst üste uygulamama rağmen topaklanma yapmadı.

-Gün içinde kuruyup göz altına dökülme yapmıyor.





Olumsuz yönleri

-Yeterince uzunluk vermiyor.Aslında çok beklentiniz olmadan kulandığınız bir maskaraysa bu olumsuz bir yön sayılmaz ama ben kullanmadan önce okuduğum yorumlarda takma kirpik etkisi kısmına takılıp o etkiyi görmeyi bekledim.
Benim kirpiklerim oldukça kısa ve zayıf,bu yüzden de etkisini az bulmuş olabilirim.Kirpikleri daha uzun olanlar uyguladığında o beklenilen takma kirpik etkisini verebilir.

-Hacim konusunda yetersiz kaldı.Üst üste iki kat uyguladığım halde beklediğim dolgunluk olmadı.

Bu maskarayı çok beğenenler ve hiç beğenmeyenler olduğunu yazının başında söylemiştim.Çok beğenlerden olmadığım kesin ama hiç beğenmedim de diyemem.

Günlük makyajımda akmaması,kirpiklerimi yapıştırmaması ve topaklanmaya sebep olmaması gibi olumlu yönleriyle kullanacağım bir maskara, en azından bitiririm.

Ancak beklediğim up uzun kirpikleri yakalayamadığım için herhangi bir maskara da kullanılabilir.

18 Temmuz 2017 Salı

Mac strobe cream



Merhaba,bugün Mac'in şu çok sevilen strobe kremini mercek altına alalım dedim.

Bu kremi demirbaş ürün görüp elinin altından eksik etmeyenler olduğu kadar bu kremin ne olduğunu,ne işe yaradığını bilmeyenler de olabileceğinden önce nedir bu strobe krem sorusunun cevabıyla başlayalım dilerseniz...




Strobe krem çoğunlukla "ıslak görünümlü" makyajlarda en çok kullanılan ürünlerden biri.Çok doğal duran,hatta uygulama tarzına bağlı olarak sanki cilt kendiliğinden ışıldıyormuş görünümü veren bir krem.

Aydınlatıcı yerine de kullanılabildiği gibi,kendi başına,makyajsız cilde sürülüp sağlıklı,pırıl pırıl bir duruş kazandırıyor.

Aydınlatıcıların çok fazla parlak geldiği,daha doğal görünen bir ışıltı istediğimde strobe krem en iyi tercih oluyor. 

Aydınlatıcı olarak kullanacağımda aydınlatıcı uygulanacak bölgelere minik dokunuşlarla strobe kremi sürüp makyaj süngeri yardımıyla,tampon yapar gibi sürüyorum.Disko topuna dönüşmeden aydınlatıp,çok dozunda bir ışıltı veriyor.




Kendinden sağlıkla parlıyormuş izlenimi veren bir cilt majyajı istediğimde ise bb kremin yada fondötenin içine karıştırıp sürüyorum.Eğer parmaklarınız yardımıyla yada fırçayla iyice yedirerek sürerseniz ışıltı dağıldığı için ultra doğal bir parlaklık yakalıyorsunuz.

Strobe kremin ışıltısı dahi bana fazla gelir diyenler için ürünün inceltilmiş versiyonu olan strobe liquid cream var.Hali hazırda elinizde zaten strobe krem varsa bundan istediğiniz miktarı nemlendiricinizin içine karıştırıp kendi ölçünüzde bir strobe krem de oluşturabilirsiniz.




Ben cilt rengime daha uygun olduğunu düşündüğüm pembe ve şeftali tonlarını deneyip şeftali'de karar kıldım.

Pembenin aydınlatma ve ışıltı efekti benim cildimde biraz sönük kalıp kendini göstermedi.Şeftali tonu ise sanki benim cildim için üretilmiş gibi cuk diye tam uydu.




Krem çok hafif yapıda olmasına rağmen çok etkili bir nemlendirme hissi veriyor.Eğer tüm yüzünüze sürüp daha sonra cildinize dokunursanız yumuşacık,pürüzsüz bir his bırakacak.

Nemlendirme etkisi iyi olmasına ve ışıltı barındırmasına rağmen akne oluşturmuyor.Kuru ve normal ciltlilerin çok seveceğini düşünüyorum.Cildi karma ve yağlı olanlar ise yanak ve kaş altı harici yağlanmaya müsait olan, alın ve burun bölgesinde kullanırken çok dikkatli olmalı.Kremi uyguladıktan sonra cildin yağlanmasıyla,kremin ışıltısı biraraya geldiğinde kötü görünebilir.

Ürünün 50 ml ambalaj fiyatı 145 tl
Seyahat boyu olan 30 ml ambalaj ise 49 tl.

Seyahat boyu ve tam boy arasındaki bu tuhaf fiyat politikasının sebebini bilen varsa bana da söylesin lütfen, sevgiler.

3 Temmuz 2017 Pazartesi

Mucize krem Lr propolis





Son yılların en sıcak yazından herkese merhaba :) bu yaz bizim için bol gezmeli geçiyor,biraz iş biraz tatil derken her şehrin havasını soluyup sıcağını hava durumundan dinlemek yerine bizzat yerinde tespit ediyoruz;) hal böyle olunca valiz hazırlama konusunda yeşil sahaların Messi'si oldum.Bebekli tatil yaptığımız için yanıma aldıklarım en elzem olan şeyler oluyor.Valizi bebişin günde 5 kere değişen kıyafetleriyle doldurduğum için fazlalık yapan hicbir şey almıyorum.Bu gün size valizden eksik etmeyeceğim hatta evimden eksik etmeyeceğim dediğim bir kremden bahsedicem.Hani benim şu çok sevdiğim Elizabeth arden 8 hour mucize krem varya onu bile ikinci sıraya atan bir krem bu.
  



Geçtiğimiz ay LR aloe vera propolis'li krem ile tanıştım.Daha doğrusu bir aile dostumuz vesilesi ile LR ile tanıştım.LR markasını eminim çoğunuz biliyorsunuzdur,bende biliyordum ama ürünlerinden sadece makyaj malzemelerini denemiştim.Aloe vera'lı meşhur ürünlerini bilmiyordum.O gün konu topuk çatlaklarına gelince birkaç günde yarıkların bu kremle düzeldiğinden bahsediliyordu.Bende aslında hem topuklarım için hemde kesik,yanık,yara gibi acil durumlar için tedavi edici özelliğinden dolayı elimin altında olsun bi tane dedim.Sonra attım valize çıktım yola,benim topuk çatlağı için diye düşündüğüm krem tatil boyunca elimden düşmedi ama topuklarıma değil oğluma kısmet oldu.



Bizim yaramaz düştü, çenesi baya bi çizildi,kıpkırmızı iki çizgi halinde ağlıyor hemen yıkadım temizledim.Aklıma bu kremin kesik,yanık gibi durumlarda bile içinde %75 aloe vera olduğu için hücreleri çok hızlı yenileme özelliği geldi.Süreyim çenesine bakalım, hiç bişey olmazsa acısını alır dedim.Ertesi sabah çizgiler yok!ben şok:)) böyle hızlı etki edeceğini bilsem öncesi sonrası fotoğrafları çekerdim.Neyse ben bu kremin cidden hızlı hücre yenileme özelliğini bizzat test edince açtım araştırdım meğerse aloe vera zaten mucize bir bitkiymiş,ciltteki sorun ne olursa olsun şıp diye çözen cinsten.Bu kremde ekstra olarak propolis'te, var buda mikroplu olabilecek yaralarda mikroba karşı direnç sağlıyormuş ve bu krem bırak kesikleri çizikleri yatalak hastalarda yatak yaralarını bile tedavi ediyormuş.Böcek,arı sokması,kaşınan sinek ısırıkları ve uçaklarda çok hızlı tedavi edici özelliği var.



Ben bu kremden stok yapıyım malum bizim oğlan her an atraksiyon peşinde diye düşündüm ki Kerem maceralarına bir yenisini daha ekleyerek beni kalpten götürüyordu.Olay şöyle gelişti canlarım,nargile içilen bir mekana gitmişiz kalabalığız.
Çoluk çocuk açık havayı bulmuşlar,baharda damdan bahçeye salınan deli danalar gibi koşuyorlar.Eşim yine şom ağzını açarak :))arkadaşına şu nargileyi yana çekelim çocuklar değer diyor o sırada bizim merak konusunda nirvana yapmış oğlumuz herhalde nargilenin sıcak kısmını ellersem nolur diye düşünmüş olacakki o kısmı bildiğin avuçluyor bir anda.Sonraki ağlama vs kısmını hiç anlatmiyim  mekan baya bi şenlendi.
Bizimkinin eli şişti canı yanıyor, bu krem yanığada iyi geliyordu diye düşündüm, ver ordan bi propolis.Krem acısınıda almış olucakki bizimki sustu,ertesi sabah açtım avucunu yine hiçbişey yok! yok artık dedim bildiğin cayır cayır nargileyi avuçladı bu çocuk,kremide bi kere sürdüm sadece.Burdan sonuca siz varın caanım hemcinslerim.

Ben bu propolisi çok sevdim,akşamları yüzüme gece kremi niyetine sürüp yatıyorum.Bu denli hızlı iyileştirici özelliği olan bir krem yüzümede çok iyi geliyor kuşkusuz.Bu kremi nerden buluruz nerden alırız derseniz sadece LR temsilcilerinden alabiliyorsunuz.Dilerseniz benden de alabilirsiniz kozmetikdelisi@hotmail.com a mail atmanız yeterli .

Cildinizde sivilce varsa çıkmaya başladığı an sürün ertesi gün sönmüş olacak.Yara,kesik ,aşırı kuruluk,pullanma ve başka sorunlar varsa alın alın stoklayın derim hele ki evde çocuk varsa mutlaka elinizin altında bulunsun.

12 Haziran 2017 Pazartesi

H&M bronzing powder





Herkese merhaba! İstanbul'da yaz bir görünüp bir kaybolsada teknik olarak yaz aylarına girdik :) 

Bronzerlar yaz kış kullanılsada yazın daha çok tercih ediliyor.Kuşkuşuz hafif bronzlaşmış bir ciltte daha doğal görünüp,ciltle bütünlük sağlıyor.Ben beyaz tenli olduğum için kışın bronzerları sıklıkla kontür amaçlı kullanıp,yazın allık gibi değerlendiriyorum.


H&M 'nin genelde çocuk giyim bölümünü oğlum için oldukça sık ziyaret ediyorum.Giyim bölümünde kendim için genelde t-shirt bakıyorum.Her seferinde kozmetik bölümünü biraz karıştırıp beğendiğim şeyleri alsammı almasammı kararsızlığı yaşıyordum.Açıkçası fiyatları çok uygun olduğu için kalitelerinin çok iyi olmayacağı yanılgısındaydım.Yanılgı diyorum çünkü aslında pahalı olan kaliteli olandır önyargısı'nın tamamen safsata'dan ibaret olduğunu ispatlayan çok markayla tanıştım.Yine de bu önyargıdan demekki kurtulamamışım...

Neyseki bu bronzer'ın tester'ını hızlıca deneyip pigmentasyon'unun beni oldukça şaşırttığını görüp sepete attım ve H&M kozmetikleriyle de böylece tanışmış oldum.Daha önce H&m 'den sadece oje almıştım,makyaj malzemesi olarak denediğim ilk ürünü oldu.





Bu mini palet diyebileceğim bronz pudra üç farklı tondan oluşuyor.En açık olan aydınlatıcı,en koyu olan ise kontür rengi,orta açıklıktaki ise allık.Gerçi bu renkleri karıştırdığınızda kendi cildinize uyan bir bronz pudra veya allık gibi de kullanabilirsiniz ama renklerin temel amaçları bu şekilde belirtilmiş.

Aydınlatıcı rengi çok hafif altın tonlu mini pırıltılar içeriyor.Ciltte hafif gold yansımalardan hoşlananlar için tam dozunda bir parlaklık veriyor.

Allık rengi ise son derece doğal orta tonda bir bronz renk.

Kontür rengi ise fotoğrafta da görüldüğü gibi en koyu ton ve kontür sırasında güzel duruyor.






Her bir rengin pigmentasyonu şahane! renkler fırçaya alınan ufacık bir miktarla bile ambalajındaki tonu birebir veriyor.Kalıcılık ise orta üzeri seviyelerde.Cildiniz çok yağlı değilse sabah sürüp öğleden sonrasına kadar hiç uçmadan sabit şekilde durduğunu görmeniz sürpriz olmaz.

Son derece kullanışlı bir palet,tam çantaya at çık kolaylığı sağlıyor.Fiyatının 15 tl olması ise bu kadar güzel ve iyi sonuç veren bir ürün için bence tam ters orantılı.Yani doğruyu söylemek gerekirse bunun iki katı ücret ödeyip şu üründen alınan performansın yarısını bile veremeyen ürünler olduğu düşünülürse bu fiyata bu kalite beni şaşırttı doğrusu.

Bu yüzden H&M 'nin kozmetik bölümüne şimdiye kadar gereken ilgiyi göstermemişim diye düşünüyorum.Siz H&M'nin kozmetik ürünleri ile ilgili ne düşünüyorsunuz?



6 Haziran 2017 Salı

'Mutlubi' içimizi açan bahçeler





Özel günlerin en anlamlı ve akla ilk gelen hediyesiz kuşkusuz çiçekler.Bazen sadece aklımdasın demek için,bazen bir tebrik ve kutlama için bazense sevgimizi göstermenin en zarif yolu olarak çiçekleri tercih ederiz.

''Mutlubi'' Orkide'den Teraryuma kadar pek çok özel tasarım çiçeklerle,özel günlerin en güzel çiçeklerini sunuyor bizlere...





Siteyi incelediğinizde hem göze hemde duygulara hitap eden çok farklı seçeneklerle karşılaşacaksınız.Özellikle çok sevdiğim teraryumların farklı hikayelerle çeşitlendirilmiş olması benim çok hoşuma gitti.


Son zamanlarda en sevilen ve tercih edilen çiçek olan  teraryumları ve canlı bahçeleri ben çok seviyorum.Evin en güzel köşesinde huzuru ikiye katlayan bir hava yaratıyor.Ufacık bir kutu içinde minicik ama sevgi dolu bir an dondurulup öylece bekletiliyor gibi...

Mutlubi'den gelen alttaki fotoğrafta da gördüğünüz güzellik şimdi evimin baş köşesinde,her kahvemin yanında arkadaşlık ediyor bana.







Siteyi incelerseniz hepsinin özenle,sevgiyle en önemlisi sevginizi yansıtabileceğiniz şekilde hazırlanmış olduğunu göreceksiniz.

Siparişlerinizi kargodan kaynaklı bir gecikme olmaması için İstanbul içine kendi araçları ile teslimat yapıyorlar.

www.mutlubi.com da canlı bahçe,teraryum,geometrik teraryum ve çeşitli malzemelere ulaşabilirsiniz.


Üstelik size özel %15 indirim kodumuzda var :kozmetikperisi

2017 sonuna kadar geçerli






3 Haziran 2017 Cumartesi

Lancaster çocuklar için güneş kremi




Merhabalar! Bu yazın ilk tatilini Antalya'da yaptık ve İstanbul'a döndük bile.Antalya'da güneş tepede içimizi ısıtıyordu.Birde ben güneşle çalışıyorum sanki :)) güneşi görünce enerji doluyorum bu yüzden güneşli havalar kalp ben :)

Tatile giderken kendimiz için aldığımız kozmetikler her seneki gibi benzer ürünlerdi.Oğlum için ise bu yaz artık 2 yaşına girdiği için kumsalda oynayıp,güneşin altında daha çok kalacağını düşündüğümden ki aynen öyle oldu ona koruyuculuğu yüksek bir güneş kremi arayışındaydım.

Oğlum süt gibi bembeyaz bir çocuk olduğu için yarım saatlik park gezisinde bile yanakları kızarıyor.Bu çocuğun birde sahilde saatler denizde,kumda oynayınca ne hala gelebileceğini tahmin ediyorsunuzdur.

Bu yaz Lancaster'ın çocuklar için özel geliştirilmiş 50uva ve uvb koruma faktörlü,su geçirmez güneş kremini kullandık.

Bembeyaz tenli oğlum tatilden yine bembeyaz döndü! sahilde oynadığı,denize ve havuza girdiği halde.Sadece kollarında t-shırt'ünden açıkta kalan kısımlar birazcık bronzlaştı oda akşam üzeri yada sabah yürüyüşlerinde krem sürmeden çıkardığım için.Şimdiye kadar bu kadar koruyuculuğu yüksek ve kalıcı bir krem görmedim.O kadar memnun kaldım ki bir sonraki yaz içinde mutlaka bir tane edinmeyi düşünüyorum.Denize,havuzada girse suda kalıcılığını kaybetmeyip koruyuculuğunu sürdürüyor.Yinede yaklaşık 2 saatte bir tazelenmesi gerekli.

Ciltte hiç yapışık bir his bırakmayıp,yağlı bir görüntüde oluşturmuyor.Su bazlı gibi oldukça hafif ve sıvı kıvamda.Cilt tarafında çok hızlı emilip hiç beyaz leke bırakmıyor.Bu özellikleri sebebiyle bende makyaj altına sık sık kullanıyorum,mat bir görünümü var.Çoğu güneş kremi yağlı bir görüntü braktığından makyaj altında berbat olur ama bu krem benimde favorim oldu.






Bu arada bir iki ufak hatırlatma yapmak isterim.

-Çocuklar için güneş kremi kullanılacağı zaman öncesinde 15 dk güneş kremi sürmeden güneşte kalmasını sağlayıp vücudun D vitamini emilimini yapması sağlanmalı.

-15 dk'lık kremsiz güneşlenme sonrasında kremini gölgede sürmeli. (bu arada çocuk denize ve kumlara doğru koşmak için anneyle boğuşurken  anne can hıraş krem sürmeye çalışır)

-Her ne kadar güneş kreminin koruyuculuğu çok iyi olsada ufak çocuklar uzun saatler güneş altında kalmamalı ( ben en fazla 1.5 saat güneşte durduktan sonra gölgeye aldım.Yine güneşe çıkacağı zaman ise mutlaka beyaz renli bir t-shırt giydirdim,malum sırt ve omuzlar en çok yanan bölgeler.

Tatile çıkacak olan çocuklu annelere memnun kalacaklarından %100 emin olduğum bir krem.Tabii çok memnunum dediğiniz başka kremler varsa mutlaka onlarıda denemek isterim?



1 Haziran 2017 Perşembe

Bir hediye tercihi olarak cüzdan

Herkese merhaba!
Cüzdan deyince yırtılana kadar kullananlardanmısınız yoksa sık sık değiştirenlerdenmi?
Birde her çantasına uygun uyumlu cüzdan kullananlar var.Ben çoğunlukla çanta değiştirmeye bile,içindekileri çıkarıp diğerine geçirmek zor geldiğinden üşeniyorum o yüzden her seferinde çantayla birlikte cüzdan değiştirmek pek bana göre değil.Ama yapan yokmu var tabii,çokta hoş duruyor oda ayrı bir detay olarak.Hani sabah 7 de metrobüs'te full makyaj ve fönlü saçlarla arzı endam eden hemcinslerimiz yapıyordur mesela.Hazır yeri gelmişken kendilerini gösterdikleri özenden dolayı tebrik eder gayretlerinin devamını dilerim.Zira benim gibi küçük çocuğu olanlar bırak çanta cüzdan uyumu aramayı saçımızı tarayacak vakti zor buluyoruz.Bu arada ben birine çanta hediye edeceksem eğer takım olarak cüzdanı varsa onuda ayrı bir hediye paketi yaptırıp çantanın içine ikinci bir sürpriz hediye olarak koyuyorum.Asıl hediyenin hemen ardından gelen ikinci bir sürpriz hediye insanları çok mutlu ediyor.Hediye tercihi olarakta hem kadınlara hemde erkeklere verilecek en güzel ve kullanışlı hediyelerden biri olduğunu düşünüyorum.Erkeklere daha kullanışlı ve cebi çok olan modelleri tercih ediyorum hediye alacağım zaman.Çoğunlukla çanta taşımadıkları için ellerindeki herşeyi cüzdana,cüzdanı ise ceplerine sığdırmaya çalışıyorlar.Cebi çok olan modeller her zaman daha kullanışlı oluyor. Kadınlara ise çeşit çeşit,renk renk, boncuklu,ekstra aksesuarlarlı her zevke uygun modeller var.Bunca çok çesit içinde herkese uyan birşeyler bulmak daha kolay.Ben kendim için daha sade ve çok gözlü tercih ediyorum.Hediye için ise alacağım kişinin zevkine uygun birşey seçmeye önem veriyorum tabii.Bana sorarsanız cüzdan çantanın olduğu kadar şıklığında tamamlayıcısı.Tasarımcılar da böyle düşünüyor olmalıki artık cüzdan modası çantayla yarışır hale geldi.Böyle olunca insan çeşit çeşit modelden,renkten gözünü alamıyor.Eskiden cüzdan daha çok erkeklerin önemsediği kadınların ise bir parça ikinci planda bıraktığı aksesuarlardandı.Erkekler pek fazla çanta kullanmadığından olsa gerek cüzdan onlar için çok önemliyken şimdilerdeyse kadınlarda cüzdan'a fazlasıyla önem veriyor.Şıklık detaylarda gizli nede olsa.Sizlere geçtiğimiz günlerde bahsettiğim "anı yüzük" aksesuar da olduğu kadar bayan cüzdan bölümünde de çok başarılı.Çeşitli ve çok kullanışlı modelleri ile her tarza hitap ediyor.Yakınlarda hediye almam gereken doğum günleri var,hiç mağaza mağaza gezmeyi düşünmüyorum.Evde açıp bilgisayarı,kahvemide alıcam bebiş uyuyunca rahat rahat bakarım diye düşünüyorum.İnternet alışverişi çıktığı günden beri büyük kolaylık sağladı hepimize öyle değilmi?Bu arada en risksiz hediyelerden biri cüzdan olduğu için bence doğru bir hediye tercihi olur.Siz ne dersiniz?